Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En bilblogs katastrofale søgemaskineresultater

Side 8 ud af 17 (163 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Mikkel deMib Svendsen:

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Mikkel deMib Svendsen:
Allerede nu ligger jeg numjmer 1/2 i Google på single ordet "elbil"

Her dog nr. 5 på side 2 i Google

Så skal du lige huske at slå personificering fra og endnu bedre søge fra en clean maskine. Hvis du så den trafikstatistik jeg har ville du forstå min tilfredshed med resultaterne. Og det er som sagt på bare to måneder :)

Det var da spøjst. Du er også ovre på side 2, når jeg søger herfra?

http://www.google.dk/search?pws=0&hl=da&q=elbil

Samme her via Riisagers ungoogle-tjeneste.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:15
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 7 person

Mikkel deMib Svendsen:

Som sagt, hvis I så trafikudviklingen på det, og de mange andre keywords på Elbil Bloggen ville ingen af jer betvivle det jeg siger.

Men jeg gider egentligt ikike rigtig spilde min tid på denne form for defokusering. Det er LIGE prøæcis derfor jeg ikke gider bruge så meget tid på SEO debatter her på Amino mere, for de ender altid i komplet ligegyldigt sludder.

Så hyg jer - jeg tror bare jeg går tilbage til at hjælpe folk der har mere brug for det og lyst til det andre steder.

Det er jo dig selv, der vælger at hive dine egne rankings ind i diskussionen. 
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

J. Deleuran:

Anders Saugstrup:

Mikkel deMib Svendsen:

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Mikkel deMib Svendsen:
Allerede nu ligger jeg numjmer 1/2 i Google på single ordet "elbil"

Her dog nr. 5 på side 2 i Google

Så skal du lige huske at slå personificering fra og endnu bedre søge fra en clean maskine. Hvis du så den trafikstatistik jeg har ville du forstå min tilfredshed med resultaterne. Og det er som sagt på bare to måneder :)

Det var da spøjst. Du er også ovre på side 2, når jeg søger herfra?

http://www.google.dk/search?pws=0&hl=da&q=elbil

same here -

Får samme resultat som I gør ved brug af SEO-supportens rankingtjekker...  
Fra Århus
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 16:06

Billederne er sakset diverse steder fra, i den forstand at langt de fleste af dem er officielle pressefotos, hentet fra de pressedatabaser jeg har adgang til.

Der er 150 indlæg, så det lyder da godt nok underligt (eller?) hvis kun 27 af dem indekseres. Tag- og kategorisider er sat til no-index i All-in-one SEO.

Plugins:

All in One SEO Pack
Contact Form 7
Exploit Scanner
Facebook Likes You!
Options Framework
Random Posts widget
Regenerate Thumbnails
Simple Google Sitemap XML
Social Media Widget
Video Embedder
WordPress Importer
Wordpress Video Plugin
Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 16:07
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Kasper:
Får samme resultat som I gør ved brug af SEO-supportens rankingtjekker...  

Det er garntreret fordi at vi så er nogel idioter der ikk forstå at bruge SEO supportens rank tjekker Cool

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 16:10

Kasper:
Det er jo dig selv, der vælger at hive dine egne rankings ind i diskussionen.

Du skal husk at selom det er sån er det alleandre der er idioter. Selom ingen kan se de søger resuldtater Mikkel kan se er det ham som der har ret :-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:38

Nu er indekset jo "levende" og ikke en eller anden permanent væg, hvor du kan gå frem og ikke tilbage. Der kan være bounces og skvulp, fra time til time. Det er selvfølgelig lidtsurt at fremhæve en placering, hvorefter man rykker tilbage. Men det har jeg nu også selv prøvet, et par gange eller 3 :-).

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24

Kristian:

Billederne er sakset diverse steder fra, i den forstand at langt de fleste af dem er officielle pressefotos, hentet fra de pressedatabaser jeg har adgang til.

Der er 150 indlæg, så det lyder da godt nok underligt (eller?) hvis kun 27 af dem indekseres. Tag- og kategorisider er sat til no-index i All-in-one SEO.

Plugins:

All in One SEO Pack
Contact Form 7
Exploit Scanner
Facebook Likes You!
Options Framework
Random Posts widget
Regenerate Thumbnails
Simple Google Sitemap XML
Social Media Widget
Video Embedder
WordPress Importer
Wordpress Video Plugin

Hej Kristian!

Nu har jeg lige tjekket igen, og nu ser jeg 459 indekserede sider. Det er jo et ganske godt udgangspunkt.

Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at slå All in One Seo fra i en periode. Det er muligt, at det laver noget kuk, men det er kun et gæt.

Derudover: Hvad bruger du Page to Links To-modulet til? Jeg kan se, at det kan lave nogle 302-redirects, og de skal undgås for enhver pris. Måske det også kan slås fra?

Får du nogle kritiske meldinger i Google Webmaster Tools? Malware? Mange døde links? Dårlige loadtider? Andet signifikant?

Fra Århus
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 18:07

Hej Kasper. Det slog mig, at jeg faktisk ikke bruger "Page links to" længere. Men da jeg tidligere havde et WP-tema, der ikke understøttede menuer, brugte jeg sider til netop at linke til de respektive kategorier. Nu er det plugin i hvert fald ude af verden.

Jeg får ikke nogle meldinger i Webmasterværktøjer. Under Gennemgangsfejl siger den bare "Ingen tilgængelige data", hvilket jeg formoder skal forstås sådan, at Google ikke har fundet nogle fejl?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:17

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 8 ud af 17 (163 indlæg)