Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En bilblogs katastrofale søgemaskineresultater

Side 6 ud af 17 (163 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:28

Anders Saugstrup:

Mikael christiansen:
hvornår er han startet med det nye indhold og der er oveni få links til siden 

Omkring marts http://automobilet.dk/page/25/ og der er altså links nok til siden til at han burde kunne ranke på sin egen title osv.

EDIT: Hov der står 2010, så det må være importeret?

jeg ved ikke hvor gamle links er og om google husker bedre den anden tekst og om vis samme tekst den anden side var det selvfølgelige en fordel at redigerer domænet over på de korrekt undersider 

men ved ikke hvad det andet domæne heder og om anden overtaget det , ja det kan skal være forvirrende men jeg kender ikke hele historien

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 23:33

Jeg takker mange gange for de guldkorn, I kommer med. Der er noget at arbejde på.

Anders Saugstrup:
Hov der står 2010, så det må være importeret?

Ja som jeg vistnok skrev tidligere, eksporterede jeg alle indlæg fra min tidligere blog, inden jeg lukkede den. Dem importerede jeg til Automobilet, da jeg startede det op for en halvt år siden. Så det ældste indlæg stammer helt tilbage fra ultimo 2009. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:34
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg orker ikke rigtigt at gå ind i en nærmere diskussion om hvorfor jeres eksempler er forkerte, og de mtoder til ranking check i bruger ikke dur, men blot konstatere, at I tager fejl.

I forhold til jeres egne sites kan jeg stærkt anbefale, at fokusere på resultaterne - den trafik og interaktion I faktisk får, hvis I er usikre på hvordan man rank-tjekker. Derved får i et mere retvisende billede af resultaterne af jerers arbejde. Det er også der min primære fokus ligger - jeg går nårmalt kun tilbage og tjekker rankings, når jeg ser at trafikken øges på bestemte keywords, som det også er tilfældet med dette ene keyword jeg brugte som eksempel - et ud af de mange hundrede keywords, som bloggen allerede får masser af trafik på og ranker godt på.

Om I tror på at mine strategier virker eller ej er naturligvis helt op til jer selv. Jeg oplever bare, at alt for mange bruger alt for meget tid på strategier der ikke virker og derfor ender som trådstarter efter et år uden tilfredsstillende resultater. Det oplever jeg aldrig :)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 23:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg orker ikke rigtigt at gå ind i en nærmere diskussion om hvorfor jeres eksempler er forkerte, og de mtoder til ranking check i bruger ikke dur, men blot konstatere, at I tager fejl.

I forhold til jeres egne sites kan jeg stærkt anbefale, at fokusere på resultaterne - den trafik og interaktion I faktisk får, hvis I er usikre på hvordan man rank-tjekker. Derved får i et mere retvisende billede af resultaterne af jerers arbejde. Det er også der min primære fokus ligger - jeg går nårmalt kun tilbage og tjekker rankings, når jeg ser at trafikken øges på bestemte keywords, som det også er tilfældet med dette ene keyword jeg brugte som eksempel - et ud af de mange hundrede keywords, som bloggen allerede får masser af trafik på og ranker godt på.

Jeg er selvfølgelig helt enig med dig i tilgangen, hvor du kigger på trafikken og ikke fokuserer for meget på placeringerne. Og jeg er heller ikke et øjeblik i tvivl om at du skovler søgetrafik ind på elbilsbloggen. Den er i øvrigt super imponerende. Hatten af for det projekt! 

Men jeg kan altså ikke forstå at jeg kan tage så meget fejl med ranking af http://www.google.dk/search?pws=0&hl=da&q=elbil (side 2 herfra - uanset hvor meget jeg bruger en clean computer, browser, ingen cookies, toolbar osv osv). 

Samtidig er det jo efterhånden en avanceret sag at få lov at se et upersonificeret søgeresultat fra Google, så jeg vil tillade mig at spørge dig om du ikke kan forklare det lidt nærmere alligevel. 

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 00:05

Anders Saugstrup:

Mikkel deMib Svendsen:

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Mikkel deMib Svendsen:
Allerede nu ligger jeg numjmer 1/2 i Google på single ordet "elbil"

Her dog nr. 5 på side 2 i Google

Så skal du lige huske at slå personificering fra og endnu bedre søge fra en clean maskine. Hvis du så den trafikstatistik jeg har ville du forstå min tilfredshed med resultaterne. Og det er som sagt på bare to måneder :)

Det var da spøjst. Du er også ovre på side 2, når jeg søger herfra?

http://www.google.dk/search?pws=0&hl=da&q=elbil

same here -

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:06

Mikkel deMib Svendsen:

Om I tror på at mine strategier virker eller ej er naturligvis helt op til jer selv. Jeg oplever bare, at alt for mange bruger alt for meget tid på strategier der ikke virker og derfor ender som trådstarter efter et år uden tilfredsstillende resultater. Det oplever jeg aldrig :)

jeg sagde også det med indhold tekst , social markedsføringer videoer mv og hver aktive overalt med anders afviste det , en anden mente der vigtigere ting første der skulle rettes 

En ting måske kunne have gjort men , kan forstå så meget at det er gamle tekst flytter over anden side at havde peget det gamle domæne på den nye tekst med de korrekt url , men det er nok forsent nu , 

Nu mener jeg bare han skal tage den ekstra tid det tager og det aktive overalt , det skal nok gå op igen 

Jeg må til at tro mere på mig selv , kan jeg se her , for blev rettet ledte rundt 1000 steder fejl og der sådan set ingen nærmeste kun meste arbejde med alt muligt tekst og aktiv indsats over alt

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 00:13

Hej,

Iflg. Rand Fishkin (seomoz.org) er der en god korrelation mellem "Likes" og høj Google ranking (selvom de ikke kan se alle likes i FB) og "reklamefri" plads på en side og ranking.

Det er dog ikke 100% entydigt, da der er en hel masse andre ting der korrellerer med de to ting.

Dog, måske kunne det være en ide at prøve at:

a) gøre det mere tydeligt for brugerne, at de har mulighed for at trykke på en "like" knap (du kan måske endda bruge det selv som et mål for din sides effekt på brugeren - din sides "sociale penetration") så deres andre bilinteresserede venner bliver gjort opmærksom på bloggen. Og så bør det være en rigtig "like" og ikke medlemsskab af din FB gruppe, som der dog også skal være plads til.

b) fjerne reklamerne indtil det giver mening at have reklamer (pengemæssigt)

c) få nogle venner til at kommentere på bilerne

d) linke til andres bilsider - få din bilblog til at være bil-bloggenes svar på Fredericia Banegaard, med trafik ind-ud hele tiden - via tognettet.

På nogle af siderne fylder reklamerne ligeså meget som din tekst. Hvis du næsten ingen trafik er det sikkert svært at tjene på dem. Sæt dem f.eks. op igen når du tror de vil kunne give xxx kroner om måneden.

Og ellers er der en række supergode tips fra bl.a. DeMib og Saugstrup, som er værd at læse et par gange.

/Anders

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:06

Daniel Pedersen:

Ifølge scroogle ligger du nummer 20:)

sjovt værktøj når jeg søger google ser ud til jeg ligger nummer 1 kun, men dit værktøj har jeg både 1 og 2 når jeg søger ordret stripper har jeg både første pladsen og 2 pladsen, det lyder super vis det er rigtigt ?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 02:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mikkel deMib Svendsen:
Så skal du lige huske at slå personificering fra og endnu bedre søge fra en clean maskine. Hvis du så den trafikstatistik jeg har ville du forstå min tilfredshed med resultaterne. Og det er som sagt på bare to måneder :)

Hej Mikkel

Her er du nr. 10 i FF, IE, Chrome og Safari. Og det både på google.dk her fra Florida og på google.dk på en dedikeret server stående i Århus. Og naturligvis testet uden at være logget ind, med clean cache og alt det der.

Jeg tror, du må have slået personificering til?

Side 6 ud af 17 (163 indlæg)