Nu har jeg ikke kigget alle siderne igennem endnu, men kan du sige lidt om hvilke kategorier de 10.000 sider ca. befinder sig i, eller er det bare en god blandning?
En god gerning at give en liste gratis.. thumbs up for det..
Desværre er der mange links som ikke længere virker, altså at siden er enten er lukket ned eller de har lukket for kommentar. Og en ting som jeg synes er ærgeligt, at mange af dem er også No follow.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Jeg ville rigtigt gerne kunne give jer lister der var do follow alle sammen men der kun 24 timer i et døgn, og jeg ligger nok en mindre op d. 1 sep hvor de er tjekket for at adresserne virker alle sammen.
Jeg ville rigtigt gerne kunne give jer lister der var do follow alle sammen men der kun 24 timer i et døgn, og jeg ligger nok en mindre op d. 1 sep hvor de er tjekket for at adresserne virker alle sammen.
Kender alt for godt til det. Har selv en personlig liste, man kan næsten ikke følge med de ændringer der sker :)
Kender i en nem måde (asin, noget der ikke indebærer at læse kildekode) at tjekke for om det er do_follow links? I givet fald har jeg en jeg kunne sætte til at tjekke, om ikke andet så noget af, listen :-)
Kender i en nem måde (as in, noget der ikke indebærer at læse kildekode) at tjekke for om det er do_follow links? I givet fald har jeg en jeg kunne sætte til at tjekke, om ikke andet så noget af, listen :-)
Hej Mikkel
Hvis du bruger ff som din browser, kan du hente en plugin ned ved navn: SearchStatus 1.36
Der kan man slå en funktion til så den automatisk markerer no follow links :) Ud over dette kan den en hel masse andet, hvis man også er til det.. Tiden med at tjekke kildekoden for om et link er follow eller ej er heldigvis forbi :)