Jeg har svært ved at se, hvordan en kunde skal skabe tillid til en virksomhed som din, der kopiere andres opbygning, idéer, eller helt konkret og ordret; forretningsbetingelser. Du hører fra mig i en nærm fremtid!
Du/I siger i jeres lille video, at man kun betaler for det man bruger.
Hvordan kan det så være at man så betaler et fast beløb om måneden?
Næste ting, i skriver at de professionelle vælger jer, må man spørge hvilke større firmaer(professionelle) som bruger jeres service, syntes jeg nemlig ikke at kunne se på siden.
Jeg har svært ved at se, hvordan en kunde skal skabe tillid til en virksomhed som din, der kopiere andres opbygning, idéer, eller helt konkret og ordret; forretningsbetingelser. Du hører fra mig i en nærm fremtid!
Hej Patrick,
Jeg har lige snakket med min kollega som står for det juridiske og bedt hende rette op på det. Det er umiddelbart en meget pinlig forseelse, at forretningsbetingelserne har været næsten identiske med jeres.
Jeg beklager de gener og tab som I måtte have lidt under omstændighederne.
I siger i jeres lille video, at man kun betaler for det man bruger.
Hvordan kan det så være at man så betaler et fast beløb om måneden?
Næste ting, i skriver at de professionelle vælger jer, må man spørge hvilke større firmaer(professionelle) som bruger jeres service, syntes jeg nemlig ikke at kunne se på siden.
Hej Michael,
Tak for dine spørgsmål.
I videoen har vi demonstreret hvordan man med vores cloud servere kun betaler for hvad man bruger. Webhoteller har en lidt anden prisstruktur og hører derfor ikke med til det forbrugsafregnede priskoncept.
Du må meget gerne spørge om dette, men under de uheldige omstændigheder vil jeg helst undgå at nævne vores kunder her i tråden. Hvis du smider mig en e-mail, vil jeg dog med glæde komme med et udpluk til dig.
Jeg har lige snakket med min kollega som står for det juridiske og bedt hende rette op på det. Det er umiddelbart en meget pinlig forseelse, at forretningsbetingelserne har været næsten identiske med jeres.
Jeg beklager de gener og tab som I måtte have lidt under omstændighederne.
Venlig hilsen,
Sune og resten af Blanye
I hate to be an ass, men det er jo ikke første gang du laver det nummer - dit minecraft-hosting site og gamle vps-hosting site har gjort nøjagtig det samme. http://minecrafthosting.dk/forretningsbetingelser/ og http://www.exahosting.dk/tos - det er trods alt noget ældre end dit webhosting. Nå, det må du og Patrick finde ud af, jeg er "bare" programmør :-)