Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skift til et ordentlig webhotel

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Blanye er et dedikeret hostingselskab, som med eget cloud miljø kan tilbyde dig et mere fleksibelt og stabilt webhotel til en fordelagtig pris.

De hurtigste Amino'er har nu muligheden for at få det første år hos os til halv pris, og derfor få gavn af disse fordele blandt mange:

• Backup hver dag

• Høj performance og derfor minimale loadtider

• Servere i Danmark

• Venlig og hjælpsom support

• Oppetid op mod 100%

Se desuden introduktionsfilmen på vores forside og benyt gerne kontaktsiden hvis du vil have et hurtigt svar på spørgsmål.

Jeg håber vi ses ;-)

Rabatkoden du skal bruge: amino
www.blanye.dk

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 01:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kære Sune,

Jeg har svært ved at se, hvordan en kunde skal skabe tillid til en virksomhed som din, der kopiere andres opbygning, idéer, eller helt konkret og ordret; forretningsbetingelser. Du hører fra mig i en nærm fremtid!

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 07:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Patrick - Meebox:
... der kopiere andres opbygning, idéer, eller helt konkret og ordret; forretningsbetingelser.

De har da i det mindste skiftet "Meebox" ud med "Blanye" :)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:21

Blaney ApS, det er godt nok pinligt! Surprise

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 08:30

Patrick....Ja det må man sige, det er en tro kopi af jeres betingelser. Sune det er sku ikke i orden og det ville jeg få hevet af MEGET hurtigt.

Det er i orden at få inspiration fra andre, men at lave en tro kopi og kalde sig professionel er nok lige i overkanten.

Mvh Jimmi

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 08:31

Hey.

Du/I siger i jeres lille video, at man kun betaler for det man bruger.

Hvordan kan det så være at man så betaler et fast beløb om måneden?

Næste ting, i skriver at de professionelle vælger jer, må man spørge hvilke større firmaer(professionelle) som bruger jeres service, syntes jeg nemlig ikke at kunne se på siden.

Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 09:15

Av....

Tilmeldt 30. Mar 10
Skrevet kl. 09:20
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Patrick - Meebox:

Kære Sune,

Jeg har svært ved at se, hvordan en kunde skal skabe tillid til en virksomhed som din, der kopiere andres opbygning, idéer, eller helt konkret og ordret; forretningsbetingelser. Du hører fra mig i en nærm fremtid!

Hej Patrick,

Jeg har lige snakket med min kollega som står for det juridiske og bedt hende rette op på det.
Det er umiddelbart en meget pinlig forseelse, at forretningsbetingelserne har været næsten identiske med jeres.

Jeg beklager de gener og tab som I måtte have lidt under omstændighederne.

Venlig hilsen,

Sune og resten af Blanye

Tilmeldt 30. Mar 10
Skrevet kl. 09:26

Michael R. Gertz:

I siger i jeres lille video, at man kun betaler for det man bruger.

Hvordan kan det så være at man så betaler et fast beløb om måneden?

Næste ting, i skriver at de professionelle vælger jer, må man spørge hvilke større firmaer(professionelle) som bruger jeres service, syntes jeg nemlig ikke at kunne se på siden.

Hej Michael,

Tak for dine spørgsmål.

I videoen har vi demonstreret hvordan man med vores cloud servere kun betaler for hvad man bruger.
Webhoteller har en lidt anden prisstruktur og hører derfor ikke med til det forbrugsafregnede priskoncept.

Du må meget gerne spørge om dette, men under de uheldige omstændigheder vil jeg helst undgå at nævne vores kunder her i tråden. Hvis du smider mig en e-mail, vil jeg dog med glæde komme med et udpluk til dig.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 10:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Blanye:

Hej Patrick,

Jeg har lige snakket med min kollega som står for det juridiske og bedt hende rette op på det.
Det er umiddelbart en meget pinlig forseelse, at forretningsbetingelserne har været næsten identiske med jeres.

Jeg beklager de gener og tab som I måtte have lidt under omstændighederne.

Venlig hilsen,

Sune og resten af Blanye

I hate to be an ass, men det er jo ikke første gang du laver det nummer - dit minecraft-hosting site og gamle vps-hosting site har gjort nøjagtig det samme. http://minecrafthosting.dk/forretningsbetingelser/ og http://www.exahosting.dk/tos - det er trods alt noget ældre end dit webhosting. Nå, det må du og Patrick finde ud af, jeg er "bare" programmør :-)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)