Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skift til et ordentlig webhotel

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hende der står for jeres juridiske, hun kan da ikke være uddannet og puha den er ikke god.

Så er det jo bevidst og ikke kun en fejl når det er sket SÅ mange gange. Det er 100% en ommer, fra jeres side.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 10:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sune,

Jeg ville sætte pris på, at du fjernede vores forretningsbetingelser fra samtlige af dine sider hurtigst muligt. Det inkludere bl.a.:

blanye.dk/forretningsbetingelser
exahosting.dk/tos
minecrafthosting.dk/forretningsbetingelser

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 11:01

Patrick - Meebox:
Jeg ville sætte pris på, at du fjernede vores forretningsbetingelser fra samtlige af dine sider hurtigst muligt.

Hej Patrick,

Det skulle være gjort allerede for et par timer siden, vil du tjekke efter?

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 11:05

Her hos mig er de stadig på alle siderne, selvom jeg opdatere?? ;-) 

Tilmeldt 30. Mar 10
Skrevet kl. 11:05

Anders - Meebox:
I hate to be an ass, men det er jo ikke første gang du laver det nummer - dit minecraft-hosting site og gamle vps-hosting site har gjort nøjagtig det samme. http://minecrafthosting.dk/forretningsbetingelser/ og http://www.exahosting.dk/tos - det er trods alt noget ældre end dit webhosting. Nå, det må du og Patrick finde ud af, jeg er "bare" programmør :-)

Hej Anders,

Det er helt iorden, det er trods alt os der har lavet en alvorlig forseelse.
Jeg kommer nu til at se, hvorfor vi er havnet her.

Vi har under udviklingen af flere sider brugt en kopi af jeres forretningsbetingelser som fyldeside.
De to sider du nævner ovenfor er aldrig taget i brug og har ikke været leveringsdygtige på noget tidspunkt.

At vi gik i luften med blanye.dk før vi fik skrevet egne forretningsbetingelser var noget uheldigt.

Tak for heads up vedr. de andre sider, de er nu password-beskyttet, som de har burdet være for længst.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 11:11

Blanye:

Hej Anders,

Det er helt iorden, det er trods alt os der har lavet en alvorlig forseelse.
Jeg kommer nu til at se, hvorfor vi er havnet her.

Vi har under udviklingen af flere sider brugt en kopi af jeres forretningsbetingelser som fyldeside.
De to sider du nævner ovenfor er aldrig taget i brug og har ikke været leveringsdygtige på noget tidspunkt.

At vi gik i luften med blanye.dk før vi fik skrevet egne forretningsbetingelser var noget uheldigt.

Tak for heads up vedr. de andre sider, de er nu password-beskyttet, som de har burdet være for længst.

<hint> http://www.lipsum.com/ </hint> Det er ikke sikkert at andre, som I måske låner "fyld-tekst" fra, er lige så flinke som vi er. 3 x puha kunne blive dyrt. Jeg er sådan set kun sur, fordi jeg risikerer Google smider mig ud pga. dublicate content. Men som sagt før, så er jeg self. også bare programmør :-)

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 11:12

Hej Sune.

Til info modtager jeg følgende når jeg besøger din side :

1. Do you want to view the webpage content that was delivered securely ?

2. For en : Navigation to the webpage was canceled i bunden.

Ser forresten frem til en hurtigt afvikling af vores mellemværende :)

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:21

Forretningsbetingelserne er der stadig. Og sikke da en omgang vås med undskyldninger. Det er pinligt, det er ulovligt. Fjern dog det tyveri med det samme eller betal ved kasse 1.

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 11:32

hmm, det er ikke iorden at kopiere sådan noget.

Tilmeldt 30. Mar 10
Skrevet kl. 11:42

Lund.dk:
Forretningsbetingelserne er der stadig. Og sikke da en omgang vås med undskyldninger. Det er pinligt, det er ulovligt. Fjern dog det tyveri med det samme eller betal ved kasse 1.

Betingelserne blev i morges omskrevet radikalt. Da jeg ligger syg har jeg ikke selv læst det igennem, men et hurtigt tjek med et diff-værktøj viste over 400 forskelle.
Det var åbenbart ikke radikalt nok, da ingen åbenbart har opdaget at betingelser er blevet omskrevet.
Derfor, på din opfordring, har jeg nu valgt at få fjernet betingelserne helt.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)