Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så blev jeg åbenbart også snydt af en velkendt Amino

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte for næsten to måneder siden et forum affiliate side, af et Amino medlem.
Han ville gerne lave en hurtig handel, da han skulle på ferie og kæresten havde fødselsdag, så han havde meget brug for pengene. Derfor en okay billig pris for siden.

Jeg overførte pengene og så kunne jeg ikke komme i kontakt med ham i 14 dage derefter.

Da han "kom hjem fra ferie" lovede han, at han nok skulle flytte siden over til mig og overdrage domænet osv. Men der gik den ene uge efter den anden, hvor jeg rykkede for afslutning.

Der er en del fejl på siden som skal rettes, inden den kan køre ordentligt, plus jeg havde nogle nye tiltag, han lovede at lave.

Nu har han omsider overdraget domænet og fået lagt forummet over på mit webhotel (tror jeg da nok) men han lover den ene uge efter den anden, at siden er helt sikkert færdig, inden mandag eller inden kl. 14. næste dag osv.

Han har ikke rettet en eneste fejl på siden, eller lavet nogle af de nye ting, jeg ville have lavet. Siden hakker og er ikke helt som da jeg købte den.

Flere brugere skriver på siden, at den er noget lort, og jeg er 100% sikker på, at der er mistet mange brugere, de 3 uger den var helt i sort, og nu hvor den kører af lort til.

Hvordan kommer jeg ud af den her handel og får mine penge tilbage?

Jeg skrev til ham for ca. 10 dage siden, at hvis den ikke er helt køreklar og færdig rettet, inden mandag (sidste uge) ville jeg sende ham en regning på hele beløbet.

Hvad syntes I jeg skal gøre?

P.S. Han er åbenbart en velkendt "svindler" herinde på Amino, men det var ikke kommet mig for øre, inden jeg købte siden, desværre :-(

Jeg syntes det er en farlig dum start, for en 20 årig ung mand!

Mvh

Michael Haahr

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12871
Skrevet kl. 10:49

Jeg går udfra at der er tale om B2B handel så kan du jo hæve handlen uden større problem. 

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 10:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael,

Det er jeg da ked af at høre på dine vegne.

Det er utroligt at folk ikke kan overholde deres aftaler, og jeg forstår ikke at de kan have samvittighed til det. Jeg synes jeg læser en del om folk der ikke overholder deres aftaler, og det er ærgerligt!

Jeg håber i finder du finder ud af det.

Jeg sender dig lige en PB - måske er det en side jeg kan hjælpe med. Jeg synes det er hammer dårlig stil.

På et brugerbaseret site skal alting bare køre 100% optimalt, ellers forsvinder brugerne altså. 2 måneder er ekstremt lang tid.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Fredericia
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 11:03

Hej Michael.

Måske jeg kan hjælpe dig - jeg vil i hvertfald gerne prøve....

Jeg driver inkasso-virksomhed.

Du er derfor meget velkommen til at kontakte mig.

MvH

Per Mathiesen

M Finansinvest ApS

Tlf. 20 89 99 25

E-mail m@mfinans.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:22

hvad er det for tarvelige mennesker der færdes herinde tiltider. Det er sq da for galt. håber ikke du gav for meget for den.

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:28

Per Mathiesen:

Hej Michael.

Måske jeg kan hjælpe dig - jeg vil i hvertfald gerne prøve....

Jeg driver inkasso-virksomhed.

Du er derfor meget velkommen til at kontakte mig.

MvH

Per Mathiesen

M Finansinvest ApS

Tlf. 20 89 99 25

E-mail m@mfinans.dk

Hej Per.

Jeg skriver til dig en af de næste dage!

Mvh

Michael

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 11:31

Michael Haahr:
Jeg syntes det er en farlig dum start, for en 20 årig ung mand!

Enig. Derfor skal han stoppes i tide - for alles skyld.

Jeg gik, via tråd-historikken i din profil, tilbage i tiden, og fandt en tråd fra maj måned, omhandlende den samme Amino og det samme forum, som du har købt. Her kan jeg se at han tilsyneladende bor hjemme, og at du har været i kontakt med hans far.

Hvad var farens reaktion på situationen og din forklaring om sønnens tvivlsomme aktiviteter?

Hvis faren ikke var ligeglad med sin søns handling, ville jeg forsøge at tage kontakt til faren igen, og fortælle ham, at dette opkald er sidste skridt, før du bringer juraen ind i billedet (inkasso, retsag mv.).

Hvis farens reaktion var ligegyldighed eller en sludder for en sladder, ville jeg (afhængig af det betalte beløbs størrelse) sætte hårdt mod hårdt - allerede fra i dag.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:39

Hej Michael

Hvis det er noget jeg kan ordne, vil jeg godt fize de ting jeg kan gratis. Skriv til mig enten i pb eller admin@e-sorensen.dk - så snakker vi om det. :-)

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Valby
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:06

Hej Michael,

Ja, det er aldrig sjovt at opleve sådan noget. Jeg kender desværre ikke til, hvordan man kan få sine penge retur, når du ikke har fået den vare, du ønsker. Har i lavet en kontrakt om jeres aftale osv. Mit råd er at kontakte et erhv.center eller Forbrugerklagenævnet. For et eller andet sted så må det vel være gældende med de samme regler som alm. købelov, at der må jo være nogle garantiregler, når man ikke får den vare, man har købt. Der er vel en frist med sådan noget, og lur mig om der ikke står noget om det på Forbrugerklagenævnet's hjemmeside. De er meget venlige og hjælpsomme, og ingen virksomheder bryder sig om, at man kontakter Forbrugerklagenævnet, for her er det jo lovgivningen, som man kan forholde sig til. Husk at al dialog skal foregå skriftligt og ikke mundtligt, da du står stærkere.

Det er enorm tarveligt at snyde folk, så jeg håber, at du får dine penge retur. En god idé er, at når man eksempelvis vil ha' lavet et web-site, så får du et tilbud fra 3, så du har 3 at sammenligne og forholde dig til. Jeg tror, du kommer længst ved at sparre dig med Forbrugerklagenævnet, idet de har jo jurister siddende derinde, som kan fortælle dig, hvordan du kan vinkle situationen.

Deres homepage kan du se her:
http://www.forbrug.dk/Dine-klagemuligheder/Saadan-klager-du/Klag-til-Forbrugerklagenaevnet

De bedste hilser fra

Birita á Heygum

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 13:10

Creative Studio:
Jeg tror, du kommer længst ved at sparre dig med Forbrugerklagenævnet, idet de har jo jurister siddende derinde, som kan fortælle dig, hvordan du kan vinkle situationen.

De kan ikke hjælpe ifm. B2B.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)