Jeg købte for næsten to måneder siden et forum affiliate side, af et Amino medlem. Jeg overførte pengene og så kunne jeg ikke komme i kontakt med ham i 14 dage derefter. Da han "kom hjem fra ferie" lovede han, at han nok skulle flytte siden over til mig og overdrage domænet osv. Men der gik den ene uge efter den anden, hvor jeg rykkede for afslutning. Der er en del fejl på siden som skal rettes, inden den kan køre ordentligt, plus jeg havde nogle nye tiltag, han lovede at lave. Nu har han omsider overdraget domænet og fået lagt forummet over på mit webhotel (tror jeg da nok) men han lover den ene uge efter den anden, at siden er helt sikkert færdig, inden mandag eller inden kl. 14. næste dag osv. Han har ikke rettet en eneste fejl på siden, eller lavet nogle af de nye ting, jeg ville have lavet. Siden hakker og er ikke helt som da jeg købte den. Flere brugere skriver på siden, at den er noget lort, og jeg er 100% sikker på, at der er mistet mange brugere, de 3 uger den var helt i sort, og nu hvor den kører af lort til. Hvordan kommer jeg ud af den her handel og får mine penge tilbage? Jeg skrev til ham for ca. 10 dage siden, at hvis den ikke er helt køreklar og færdig rettet, inden mandag (sidste uge) ville jeg sende ham en regning på hele beløbet. Hvad syntes I jeg skal gøre? P.S. Han er åbenbart en velkendt "svindler" herinde på Amino, men det var ikke kommet mig for øre, inden jeg købte siden, desværre :-( Jeg syntes det er en farlig dum start, for en 20 årig ung mand! Mvh Michael Haahr |
Jeg går udfra at der er tale om B2B handel så kan du jo hæve handlen uden større problem.