Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til mening om hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften folkens.

Jeg har endelig fundet ud af hvordan man laver en basic hjemmeside om så at sige.

Jeg ville bare lige håbe på at der er nogle som ville give mig deres helt ærlige mening om min opsætning udsende osv.

Jeg ved at der mangler lidt tekst nogle steder.. det bliver udfyldt løbende.

www.clan-engedal.com

Jeg ved ikke om jeg har lagt den under den gruppe.

Det er første gang jeg bruger denne her hjemmeside. så i må lige bære over med mig. :)

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 07:43

Hej!

Der er forskellige ting med den side jeg stiller mig undrende overfor.

Hvor mange læsere regner du med at få? Hvis ikke det er relativt mange, så forstår jeg ikke du har et forum frem for en FAQ.

Logo og baggrundsbillede hænger ikke sammen i min optik.

Du skal ikke skifte mellem dansk og engelsk i skrift. "General discussion" - og "Home" bør erstattes af Hjem og Generel diskussion - hvorfor? - fordi alt andet er på dansk.

'Regn prisen' dækker over en webshop - jeg gætter på denne ikke er sat op med betalingsterminal? Find en anden måde at få en prisberegner på - det virker underligt at lægge varer i kurven for at se prisen - fremfor at man har en prisliste og kan addere 3-4 produkters pris.

Hvad er formålet med "Clan Engedal" og et .com-domæne?

Hvorfor har i en weather channel feature?

- Hvis du kan rette til og ellers svare fyldestgørende på ovenstående (eller overskueliggøre det således mine spørgsmål bringes til skamme) - så har du i princippet en fornuftig start.

Så kan vi altid tage SEO mv. mv. bagefter :-D

mvh

thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 28. Aug 11
Skrevet kl. 23:24

Hej jeg har nu rettet følgende

Home er omdøbt til hjem

General discussion er ændret til Generel diskussion

Defekt vejr ting er fjernet,

Ang web shop er det fordi der ikke rigtigt kan bestilles mark arbejde som sådan da man aldrig kan vide om man bruger 1 eller 3 timer på en mark..

Forum er fordi jeg håber at få nogle besøgende og så det meget rart at man altid har et forum.

Grundet domainet er at jeg har bestyret en tidligere css clan. den er gået ned og derfor har jeg pt valgt at beholde adressen indtil jeg er færdig med hjemmesiden og så købe et nyt domæne.

Du skal have mange tak for dit svar det var lige netop den slags jeg gerne ville høre alle andre siger bare den er fin eller den ser godt ud,

Er glad for at der endelig var en som ville bare ærlig..

Håber det besvarer alt din undren og spøgsmål..

Mvh

Lars engedal

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:58

Hej LArs.

Tillykke med din nye hjemmeside, - det er slet ikke så let som det måske kan se ud.

- Jeg tillod mig iøvrigt at flytte dit indlæg, til "Giv mig feedback på min hjemmeside", - jeg tror måske du får lidt flere relevante svar.

men du må nok også få skabt lidt mere indhold på sitet får vi for alvor kan give dig noget konstruktiv respons. Jeg er dog ikke helt vild med dit farvevalg.

Måske kan du hente lidt inspiration  her : http://kuler.adobe.com/#themes/rating?time=30

Her kan du hvis du giver dig lidt tid, se hvilke farver andre har sat sammen når de har lavet hjemmesider.

Håber du kan bruge det.. - Og held og lykke med projektet..:D

/Ulrik

Tilmeldt 28. Aug 11
Skrevet kl. 00:08

Hej ulrik.

det gør skam intet at du flytter mit indlæg rundt, som sagt ny i  faget :)

Ang farver så kan jeg godt se hvad du mener. jeg må lige få mig nosset sammen og se at blive færdig med alt tekst og de sidste par justerninger i web shop.

Så der kun mangler tema,bagrund

Mvh

Lars engedal

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 00:49

vil starte fra toppen af hjemmesiden og bevæge mig ned over, derefter vil jeg ydre min mening omkring de forskellige menuer.

Jeg synes det er en fejl at hjemmesiden bliver præcenteret som familien engedal, det er en forretning det lyder bare mere prof. hvis det bare var engedal.

Desuden synes jeg det er en fejl at have et så ikke åbenlyts hjemmeside navn, det drejer sig om 220 kr for en ny hjemmeside for et år, så har du en side som markedsfører navnet som du kan starte med at promovere. Istedet for at skulle forklare det her er siden indtil jeg skifter til et andet navn.

Billede du bruger øverst har et vandmærke med bogstaverne IC kan ikke se sammenhængen til dit firma så tænker du har brudt ophavsretten til billedet, det har du ikke råd til som nyt firma. Desuden er det ærgeligt at du ikke har tilpasset billedet til rammen eller omvendt. igen det virker useriøst. (Hvis du forstår; jeg tænker slår du græs med samme sjuskede tilgang?) jeg ligger ikke finger imellem...

Synes generalt at farverne er fine, dog synes jeg farverne på menu punkterne skal ændres til den blå du benytter i højre side.. da de ikke er til at se helt!

Der er nogle munu punkter der ikke virker, dem synes jeg du skal fjerne, de fylder og fjerner fokus fra hvad du sælger og hvilket budskab du prøver at fremme. Er det en familie side, med counter-strike eller er det et grundigt stykke arbejde du tilbyder...?

Under ris og ros synes jeg du skal finde nogle du har udført arbejde for, få dem til at skrive nogle anbefalinger... evt for et lille pris-nedslag alle knep gælder..

Håber du kan bruge min kritik, synes det er et stykke solidt arbejde af en der ikke er nogne form for expert, dog skal du overveje at bruge de 1500 kr. det koster for en simpel side, eller sætte dig bedre ind i at lave et mere stykke prof. arbejde. Da det er det første indtryk du giver folk til dine ydelser du tilbyder...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:53

vælge baggrund tekst farve langt fra hinanden .

Måske skulle helt laves nye baggrund og banner der nemmere kunne tilpasse en tekst farve der nemmere kunne ses nuancere skal passe samme 

Problemet et af dem bagrund valgt er både lys og mørk da det er træfarve derved vil der hvor lys skrift ovenpå lys skrift være svært at læse og det er endnu svære vis sider i et tog med lettere og da alle i ikke sider i kontor med perfekt lys er det vigtigt der tænkes over farve valg baggrund men sikkert også nemmere at læse for en på kontor ved en større ensarthed .

Giv alle billeder titler og tags derved findes i google billedet søgning .

Lav en længere og mere unik titlen til google hjem er ikke ret meget sigende og husk google viser op til 67 tegn .

Frem med reglerne vedr. forummet 

Frem med en kontakt siden hvem er i med gerne en kontaktformular mv. jo mere man ved jo bedre

Mangler tekst hvad på siden hvad den omhandler og huske interne links , med sigende ord der kryds linker til undersider , derved skaber en siden kommer masser af indhold til google som kan følge og brugerne kan følge , huske h1 h2 h2 det skaber overskuelig viser vejen frem lidt i den interne struktur på siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. Aug 11
Skrevet kl. 22:19

Hej edwardsen.

Jeg ville menu jeg har Fået ordnet det hele bortset fra domain..

Jeg har fundet et nye navn til siden jeg vil bare lige færdiggør den først og så ændre Domainet.

ris og rosen. ja det ville jeg nok lige høre lidt om rundt omkring..

Din kritik var go

Mvh

Lars engedal

Tilmeldt 28. Aug 11
Skrevet kl. 22:24

h1 h2 h2

Her må jeg spørge dumt hvad er det?..

Jeg har ikke i sinde at ændre mere på Tema lige nu her da jeg vil satse på noget tekst her de kommende par dage.

Men ellers god kommentar..

Mvh

Lars engedal

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:32

Alfa_manden:

h1 h2 h2

Her må jeg spørge dumt hvad er det?..

Jeg har ikke i sinde at ændre mere på Tema lige nu her da jeg vil satse på noget tekst her de kommende par dage.

Men ellers god kommentar..

Mvh

Lars engedal

H1 er en  hoved overskrift og så tekst 

viser søgemaskinerne lidt vejen vigtigt og  brugerne på side får et bedre overblik på siden hurtigt opfatter hoved emmet

H2 er under emme  og så tekst 

viser hurtigt her starter et nyt emme på siden betyder bruger har mere overblik over siden...

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)