Godaften folkens. Jeg har endelig fundet ud af hvordan man laver en basic hjemmeside om så at sige. Jeg ville bare lige håbe på at der er nogle som ville give mig deres helt ærlige mening om min opsætning udsende osv. Jeg ved at der mangler lidt tekst nogle steder.. det bliver udfyldt løbende. www.clan-engedal.com Jeg ved ikke om jeg har lagt den under den gruppe. Det er første gang jeg bruger denne her hjemmeside. så i må lige bære over med mig. :) |
Hej!
Der er forskellige ting med den side jeg stiller mig undrende overfor.
Hvor mange læsere regner du med at få? Hvis ikke det er relativt mange, så forstår jeg ikke du har et forum frem for en FAQ.
Logo og baggrundsbillede hænger ikke sammen i min optik.
Du skal ikke skifte mellem dansk og engelsk i skrift. "General discussion" - og "Home" bør erstattes af Hjem og Generel diskussion - hvorfor? - fordi alt andet er på dansk.
'Regn prisen' dækker over en webshop - jeg gætter på denne ikke er sat op med betalingsterminal? Find en anden måde at få en prisberegner på - det virker underligt at lægge varer i kurven for at se prisen - fremfor at man har en prisliste og kan addere 3-4 produkters pris.
Hvad er formålet med "Clan Engedal" og et .com-domæne?
Hvorfor har i en weather channel feature?
- Hvis du kan rette til og ellers svare fyldestgørende på ovenstående (eller overskueliggøre det således mine spørgsmål bringes til skamme) - så har du i princippet en fornuftig start.
Så kan vi altid tage SEO mv. mv. bagefter :-D
mvh
thasje