Hej alle sammen Jeg ved ikke rigtig, hvordan jeg får givet svar til alle de indlæg, der er kommet, men jeg håber, det kommer her. Det er super med alle de input man får. Vi er blevet enige om, at tage kontakt til en fotograf, som ligger ikke så langt fra os og så tage den derfra. Vi kunne stadig godt tænke os at høre, om der er nogen, der har erfaring med lysbord?? Vi har også kigget på regnskabsprogrammet Summasummarum og tror, at det er en god idé. Vi går hovedsagligt efter at købe varer inden for EU's grænser, da det jo i forhold til told og så videre, er det nemmeste. Så kan det være vi prøver lykken udenfor EU senere, hvis det kommer til at gå godt med webshoppen. Hvis der er andre, der har nogle gode input til, hvad man skal være ekstra opmærksom på, når man starter webshop op, hører vi gerne fra jer. Er det en god idé at få revisor på? Ikke fordi vi regner med, at få en mega omsætning, men mere fordi, jeg gerne vil være sikker på, at alt går efter reglerne. På forhånd tak. Heidi
|
Hej med jer.
Jeg vil fraraade jer at begynde at rode rundt med at tage billeder til eget brug. Ja i kan sikkert godt skrabe en budgetlOsning frem og faa et nogenlunde middel resultat ud af det. Men hvorfor ?.. hvorfor ikke bruge tiden paa det lidt mere vigtige.. nemlig jeres shop.. markedsfOring af denne og alt det andet som sikkert staar paa en meget lang to do liste.
Jeres billeder udadtil er det som skal saelge jeres vare.. og derfor burde i faa en professionel til at gOre det. Produktfotografi er noget man kan bruge adskillige aar paa at laere. Der er en del teknik inde over og efterredigering.
Saa jeg kan slet ikke stresse det nok at i burde faa en anden til at gOre det.
Som fotograf vil jeg selvfOlgelig gerne hjaelpe jer.
I er velkommen til at se mit arbejde paa min hjemmeside HER og hvis i er interesseret i at hOre mere om en evt lOsning er i selvfOlgelig velkommen til at hive fat i mig.