Det ser rigtig godt ud. Jeg har ikke noget imod at skrive Amino med en anden font på en sticker. Hvis det nu skal være et klistermærke, der også skal bruges til andet end biler og som også skal passe til forskellige farve baggrunde. Hvordan kunne man så lave det og hvilken størrelse vil mon være ideelt?
Så hvis jeg lige nu skal lave en der virker til mest, vil den sidste vel være bedst? Og er der nogen der har et bud på hvordan den kan se ud. Den der laver den vi bruger, får 1 års Plus :-)
Jeg tror nu jeg vil blive ved med at lave reklame for mit eget frima. Men det er da godt det går så godt for jer alle at i ikke har behov for at have jeres egen reklame på bilen som jo nok er det der bliver set mest :)
Jeg tror nu jeg vil blive ved med at lave reklame for mit eget frima. Men det er da godt det går så godt for jer alle at i ikke har behov for at have jeres egen reklame på bilen som jo nok er det der bliver set mest :)
Thomas, jeg har så store og synlige reklamer på min firmabil, at en lille men ærligt ment støtteerklæring til iværksætteriet og Amino ikke stjæler billedet. Og så tager jeg chancen og stoler på, at det hverken skader eller overskygger mit firmas image.
Jeg er i øvrigt så heldig, at jeg netop har fået mit firmas reklamer på et par biler hos Favrskovs førende taxi-selskab, som hver måned kører tusindvis af kilometer i og udenfor Favrskov kommune. Og så vil jeg gerne afse 20 x 20cm på min firmabil til en Amino-sticker.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
den skal da være lille blå og rund så den kan matche min blå bil?og der skal bare står amino , alle de andre små bogstaver kan man alligevel ikke se....