jeg er også iværksætter! - mød os på Amino.dk |
Entrepreneur - Jan:Vi iværksætter Danmark - Amino.dk
Amino.dk - Vi iværksætter Danmark
er måske bedre..
Amino.dk - Vi iværksætter Danmark er måske bedre..
|
Køb ren argan olie her
Skal da helt sikkert have klasket sådan en på bilen.... skal bare finde en måde at overtale konen til at det er ok :D |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Iværksættere mødes på www.amino.dk |
Det er slet ikke for at virke negativ eller som en lyseslukker - men hvorfor? I øvrigt, jeg var jo selvfølgelig en af dem, som havde et Jubii-klistermærke på min knallert i mine unge dage - så det er slet ikke fordi jeg ikke er til sådan noget. :) Men altså, værdien for en selv ved sådan et klistermærke, kan jeg ikke spotte...? Kan du ikke lige så godt bare lave en "Amino.dk - for iværksættere" og så sælge ud af dem?? |
Men den skal jo ikke fylde hele hjre fordørs rude, kun på skrå vel? Tillykke med fødselsdagen gamle dreng - Jeg teger til Helsingborg nu og ser på frimærker |
Køb ren argan olie her
Havde overvejet sådan en fullcover....
Takker :) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Efter dette indlæg skal jeg nok lade være med at nævne det mere, men der er bare noget forkert i friviiligt at sætte comic sans bag på sin bil. Det kunne være.. ---- Sig til hvis det har interesse - er ikke et trykkeri så 'Amino Tryk' er ikke stedet for mig. disclaimer: Billede venligst lånt af Audi God søndag :) Kim |