Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal jeg vinkle denne ide?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Mar 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.
Efter at jeg læste Gary Vaynerchuk bog crush it, har jeg gået og spekuleret over hvordan jeg kan tjene penge på mine passioner.

Jeg er 23 år, har en studenter eksamen og er uddannet massør, hvilket jeg aldrig har fået brugt. Jeg har levet af at lave vikar arbejde siden jeg var 18 år. Jeg vil ikke kalde mig selv for super intelligent, men har jeg har drive når jeg bliver hooked på noget, og jeg er meget videns begærlig

Jeg har som sagt tænkt over hvad jeg er passioneret omkring her i livet og ærligtalt så har jeg haft svært ved at finde nogen ud over psykologi, kommunikation og selvudvikling. Desværre besidder jeg ikke karakterne til at komme ind på psykologi og har forsøgt mig som sælger, hvilket ikke var nogen succes.

Så kom jeg til at tænke på hvad jeg vil lave i mit liv hvis der skulle være frivilligt der kom jeg på 3 ting: fysisk træning, møde nye mennesker og hjælpe andre med at opbygge et bedre liv for dem selv.

Så jeg tænker noget med at lave en virksomhed der arbejder på 2 fronter.

Fysisk og personlig udvikling.

Hvor jeg vil tage mig af den fysiologiske del.

Min plan er så at bruge de næste 7-8 år på at opbygge mig der nødvendige erfaring og knowhow. Ved at kombinere min viden som massør sammen med en fitness instruktør uddannelse, hvor jeg efter 1-2 års erfaring vil overbygge med en personlig træner uddannelse fra Aalborg sportshøjskole, hvor jeg tager en speciale i styrketræning. Derefter vil jeg overbygge det med en fysioterapeut uddannelse og noget uddannelse i ernæring og sundhed evt noget udbyggende coach uddannelse senere.