Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKAT styrer!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Skat styrer slet ikke. Det svarer til slaven der aftaler at afdrage 40 piskeslag over 10 omgange i stedet for med det samme.

Skat tager dine og mine penge med VOLD. Hvis ikke du er enig, så prøv at lade være med at betale og se hvor længe der går før du med vold bliver arresteret og smidt i fængsel.

Enhver skattediskussion bør have som udgangspunkt hvordan man undgår at betale penge til denne parasit organisation.

Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:06
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Erik Hamre:
Enhver skattediskussion bør have som udgangspunkt hvordan man undgår at betale penge til denne parasit organisation.

Ja det er satme træls at kunne kører på ordenlige veje, blive rask på sygehuset og få slukket ilden i sit hus..... ja fy for satan, glem alt om moms og skat, det er meget bedre at snylte.

Tilmeldt 29. Jul 10
Skrevet kl. 21:29
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja for I Sweitz, USA og andre lav skat lande kommer folk ikke på hospitalet og brande bliver ikke slukket.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:55

Enig i at vi har et meget velfungerende system i Skat, specielt i Skat.dk - men da nok det mest tåbelige navneskifte ever! :)

Jeg har selv haft et par gode dialoger med dem igennem tiderne, og så længe du melder klart ud, og er hæderlig - så er der altid en løsning.

Problem med store ½-årige momsbetalinger?
Så overvej i stedet kvartalvis afregning, så er beløbene ikke så store igen, eller endnu lettere: Få dig en omsætning så du automatisk bliver flyttet over - problem løst :)

Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 01:53

Kære Erik

Jeg tror du skal læse dit første indlæg i debatten engang til, du taler jo ikke lav skat, du taler ingen skat overhoved. Så vidt det er muligt, vi du gøre alt for intet at betale overhoved. 

Tilmeldt 29. Jul 10
Skrevet kl. 19:32

Kære Byggemand Bob,

Tillad mig at spille djævlens advokat en gang i mellem. Jeg er ikke for 0% skat, det tror jeg få af os er, men jeg er MEGET imod den måde som vi i Danmark bare accepter at blive flået på. Det er desværre et udtryk for slavementalitet. Skatteindrivelse på op ril 70% af din indkomst igennem 40 år er tæt på slaveri.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)