Jeg har siden d. 10 august efter momsregistrering gået og haft ondt i maven. Jeg har indgivet så jeg skal betale 40000 kr. i moms, men pga. forskellige omstændigheder, er der ingen penge på kontoen til at betale moms, PIS. Jeg besluttede mig for at ringe til SKAT i fredag, for ligesom at komme tingene i forkøbet, selvom jeg allerede havde overskredet datoen for betaling. En sød SKAT dame kunne sagten forstå min frustration, og vi blev enige om en afdragsordning a 4000 kr. per måned. Det er ganske enkelt fantastisk og bliver sgu nød til at dele det med Jer. Nu kan jeg igen fokusere på at drive virksomhed. Hilsen BOB |
Tillykke med det !
Ja, skat er altid imødekommende hvis man spørger pænt og gør sig lidt umage for at overholde aftaler m.v. efterfølgende.
Bagsiden af medaljen er at de maks kan indgå aftaler på op til 12mdr, - og at skats medarbejdere altså ikke på baggrund af en konkret vurdering kan indgå aftaler der strækker sig længere ud i fremtiden.
Det har hver dag mange uheldige konsekvenser for mange mennesker.
Jeg tror vi ville få flere penge i statskassen i det lange løb ved at give skats dygtige medarbejdere mere handlefrihed på det område.
Heldigvis for dig kunne du lige klare det på under et år.