Hej Amino'er Jeg er iværksætter og 18 år gammel. Jeg arbejder pt. i Netto og det er jeg blevet godt træt af efter snart et år. Ville gerne have et job på kontor f.eks. bogholder, support(ikke via telefon), andre opgaver inden for word, excel og powerpoint. Kan ikke lige komme på mere, men noget relevant for en der vil vide hvordan det er at være på kontor. Mine forretninger går ikke så godt, så jeg kan undvære den indtægt. Har søgt bedre job andre steder via. diverse job portaler osv. giver ikke rigtig noget. Hvad kan jeg gøre? Kontakte en masse virksomheder eller hvad gør man? Skal jeg starte mit eget, uden det koster? Kan lave hjemmesider og shops i (prestashop, magento, wordpress, joomla osv.) Men ikke design og nok ikke den bedste branche at kaste sig ud i hvis du vil have indtægt på 3-4000 per måned, som efterskole job. Vil kræve 3-4 ordre per måned. Er det realistisk at lave sider uden design eller med gratis og købe template til 1-1500 per website og 3-4 ordre per måned? Hvad kan man ellers tilbyde af service og produkter? Min drøm er om 3 år, at kunne leve af eget firma. Gerne noget med B2B møbelsalg, men nok ikke lige en god branche at starte i som fritidsjob eller bare mig? Mvh Lasse |
Bump!