I øvrigt betaler jeg iforvejen affaldsgebyr til kommunen igennem privat skatten for at benytte genbrugsstationerne, så hvis nogen tror det er fordi jeg ikke vil betale og snylte på systemet, så er det ikke rigtigt! På den anden side, skal jeg så nu hen og åbne mit regnskab, indberette ekstra moms fradrag og så får jeg jo penge tilbage i skat til næste år, så der er ingen der har noget ud af det, andet end ekstra papir arbejde for kontorpersonalet hos affaldplus og skat, men så har jeg jo så bidraget til at flere job i DK juhuuuu... :-) |
Kim Bolhøj:så hvis nogen tror det er fordi jeg ikke vil betale og snylte på systemet, så er det ikke rigtigt!
Det er meget almindeligt, at man gerne vil have noget for sine penge. Jeg forstår din kritik af ordningen - og specielt når ordningen bygger på branchekoder, som tidligere alene blev brugt til statistiske og udsøgningsmæssige formål.
Det lader til at kritikken er hørt fra de mange utilfredse. For 2012 taler man om at lave en tilmeldeordning, så det rent faktisk er dem, der bruger ordningen som også kommer til at betale for deres brug.