Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mine overvejelser modtages meget gerne

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har fået øjne op for affiliate marketing og har læst en del om det rundt omkring på nettet. Jeg er fuldstændig grøn på området og kunne derfor godt tænke mig noget feedback i forhold til mine overvejelser omkring opstart.

Min plan er at starte nogle sider op, hvis udelukkende formål er at genere indtægt igennem affiliate marketing. Altså finde en masse niche produkter med en pænt antal søgninger. Jeg har kigget lidt på nogle forskellige affilate netværk, og umiddelbart virker TradeDoubler interessant. Men hvis i har bedre alternativer så lad mig høre. Evt. netværk hvor man kan oprette sig som bruger, selvom man er under 18. Derudover vil jeg lave mine sider med WordPress, hvilket burde kunne lade sig gøre på trods af et ret begrænset kendskab til HTML og CSS. Det er i hvert fald, hvad jeg har læst mig frem til. Endelig skal jeg have valgt et webhotel og i den forbindelse har jeg kigget på Surftown. Igen må i jo lige sige til, hvis der findes bedre alternativer.

Spørgsmålet er om konceptet holder? Jeg er i hvert fald indstillet på at arbejde hårdt for sagen.

På forhånd tak, håber virkelig at jeg får nogle konstruktive tilbage meldelser.

Med venlig en håbefuld ung iværksætter

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 23:04

Andre netværk er Adservice.dk, Euroads.dk, guavamedia.com og partnerads.dk, så er du dækket godt ind. Surftown er sikkert fint.

Jeg vil gi dig det råd at lave dit første website om noget du interesserer dig for og holde dig væk fra områder med meget konkurrence (lån, mobil, bredbånd,akasse osv). Læs med og lær om SEO, PPC, osv.

Måske er affiliate marketing noget for dig, måske ikke, prøv dig frem, men tro ikke at du bliver rig hurtig!

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 00:03

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja, i mine øjne er det vigtigt at få en succesoplevelser, og det kan være svært hvis du kaster dig ud i de emner som Erik nævner. Jeg har skrevet et indlæg her, om at satse på det som ingen andre gør (på godt og ondt).

Surftown har selv et affiliate program, som giver ca. 300 kr pr. privat lead (ex, moms ved Adservice). De har 80% rabat på deres Advanced webhotel, og så kan du få DK domæne til 1 kroner pr stk. Yderligere kan du via rabatkoden STCAR spare 120 kr i oprettelse .Oversat betyder det du faktisk kan få penge for at komme i gang ved Surftown, det første år. Efter et år kan du så se om du vil forsætte.

Tilmeldt 25. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:36

Mange tak for de positive tilbage meldelser.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:44

skriv løs om det emme som du har passion for

husk lav alle elementerne 

masser af tekst 

billeder få billedet links google

video kan få video links egen sidepå google

lav lyd fil på side snak om altså Podcast

interne links 

ordbog om dit emme

FAQ siden med alm spørgsmål om dit emme 

lav hele tiden noget nyt , lav det så godt du videre formidler en viden , derved kommer links af sig selv .

indgående links gerne meste relevante 

husk også udgående links relevante 

lav press meddelserne

lav social markedsføring twitter facebook ,lav events og skriv om det egen , stunt med video klip , ved ikke hvad du vil videre formidler , men ideer kommer sikkert ved dit produkt 

lidt tips ekstra tips til sene aften timer og når du sider alligevel i tog bus kan man altid lave lidt ekstra http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757 og her http://www.amino.dk/forums/t/78588.aspx?#499259 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:01

Står du nogenside og mangler en billig Wordpress side med Affiliate så laver jeg det gerne billigt :) Lige efter dine ønsker..

Billig Affiliate Hjemmeside

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)