Hej Aminoer Jeg har fået øjne op for affiliate marketing og har læst en del om det rundt omkring på nettet. Jeg er fuldstændig grøn på området og kunne derfor godt tænke mig noget feedback i forhold til mine overvejelser omkring opstart. Min plan er at starte nogle sider op, hvis udelukkende formål er at genere indtægt igennem affiliate marketing. Altså finde en masse niche produkter med en pænt antal søgninger. Jeg har kigget lidt på nogle forskellige affilate netværk, og umiddelbart virker TradeDoubler interessant. Men hvis i har bedre alternativer så lad mig høre. Evt. netværk hvor man kan oprette sig som bruger, selvom man er under 18. Derudover vil jeg lave mine sider med WordPress, hvilket burde kunne lade sig gøre på trods af et ret begrænset kendskab til HTML og CSS. Det er i hvert fald, hvad jeg har læst mig frem til. Endelig skal jeg have valgt et webhotel og i den forbindelse har jeg kigget på Surftown. Igen må i jo lige sige til, hvis der findes bedre alternativer. Spørgsmålet er om konceptet holder? Jeg er i hvert fald indstillet på at arbejde hårdt for sagen. På forhånd tak, håber virkelig at jeg får nogle konstruktive tilbage meldelser. Med venlig en håbefuld ung iværksætter |
Andre netværk er Adservice.dk, Euroads.dk, guavamedia.com og partnerads.dk, så er du dækket godt ind. Surftown er sikkert fint.
Jeg vil gi dig det råd at lave dit første website om noget du interesserer dig for og holde dig væk fra områder med meget konkurrence (lån, mobil, bredbånd,akasse osv). Læs med og lær om SEO, PPC, osv.
Måske er affiliate marketing noget for dig, måske ikke, prøv dig frem, men tro ikke at du bliver rig hurtig!