Godt eller skidt med ewire. Der er i hvert fald blevet svaret på en masse konkrete problematikker herinde på tråden. Men når man har kunder, der skal betale i rater. Skal man så bruge PayPal eller hvad vil I foreslå, nu da ewire (som jeg er blevet orienteret) ikke kan bruges til sådan noget? Mvh. Anja Nielsen |
Anja Nielsen:... når man har kunder, der skal betale i rater. Skal man så bruge PayPal eller hvad vil I foreslå, nu da ewire (som jeg er blevet orienteret) ikke kan bruges til sådan noget?
Jeg vil selv enten fortsætte med Paypal eller muligvis skifte, når jeg har kigget nærmere på Moneybookers - hvis jeg synes, at det virker som en fornuftig løsning (også ift. subscriptions/abonnementer/ratebetalinger).
Indtil videre virker Moneybookers lovende, og mere "proff" end Paypal, men jeg skal først lige have nærlæst det med småt, inden jeg endegyldigt kan tage beslutningen. Men, det bliver én af de to.
Update: Jeg har lige set, at Moneybookers tager et månedligt gebyr på EURO 19,95 (ca. DKK 150,00 om måneden), hvilket gør, at jeg i første omgang fravælger dem, og fortsætter med Paypal.