Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ewire.dk - godt eller skidt?

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Fra 9550
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 129
Fra  www.webskribenten.com Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt eller skidt med ewire. Der er i hvert fald blevet svaret på en masse konkrete problematikker herinde på tråden. Men når man har kunder, der skal betale i rater. Skal man så bruge PayPal eller hvad vil I foreslå, nu da ewire (som jeg er blevet orienteret) ikke kan bruges til sådan noget?

Mvh. Anja Nielsen

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 17:06

Anja Nielsen:
... når man har kunder, der skal betale i rater. Skal man så bruge PayPal eller hvad vil I foreslå, nu da ewire (som jeg er blevet orienteret) ikke kan bruges til sådan noget?

Jeg vil selv enten fortsætte med Paypal eller muligvis skifte, når jeg har kigget nærmere på Moneybookers - hvis jeg synes, at det virker som en fornuftig løsning (også ift. subscriptions/abonnementer/ratebetalinger).

Indtil videre virker Moneybookers lovende, og mere "proff" end Paypal, men jeg skal først lige have nærlæst det med småt, inden jeg endegyldigt kan tage beslutningen. Men, det bliver én af de to.

Update: Jeg har lige set, at Moneybookers tager et månedligt gebyr på  EURO 19,95 (ca. DKK 150,00 om måneden), hvilket gør, at jeg i første omgang fravælger dem, og fortsætter med Paypal.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 17:30

SaleCity:
I må gerne lige prøve at lave en test ordre på Auto-Butikken.dk med Google Chrome. Jeg får samme resultat både på den stationære og den bærbare.

Google Chrome blokerer også hos mig :( Det hjælper ikke at klikke på "Tryk her for at få vinduet frem".

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 17:42

Syntes det fungerer fint, jeg har så sent som i dag sat ewire betalingsknapper på nogle af mine varer i shoppen.

B.la på alle produkter af smartphone batterier ig skærmbeskyttelse.

Se evt se hvordan det kan gøres:

http://gatewayshop.dk/skaermbeskytter-til-din-smartphone/29-stk-skaermbeskytter-til-iphone-4-4g.html

eller her:

http://gatewayshop.dk/batterier-til-smartphones/77-li-ion-batteri-til-samsung-galaxy-s-2-ii-i9100-.html

Eksperimenterer stadig lidt med det.

I øvrigt har jeg fået en mail fra ewire i dag med følgende da jeg brokkede mig over der mangel på fornyelse.

Jeg skrev følgende:

From: © Gatewayshop™ <salggatewayshop.dk>
Sent: sø, 04 sep 2011 11:41:12 +0200
To: <infoewire.dk>
Emne: Info

Skal i ikke snart til at have gjort noget ved jeres hjemmeside, den er jo
ikke blevet opdateret siden slaget ved Dybbøl

Jeg forstår godt folk ikke bruger ewire så meget, det er jo synd og skam for
det er et jo ganske smart betalingsløsning

Derefter skrev de følgende til mig:

Hej,

Sjovt at du nævner det. Vi har en ny hjemmeside som går live inden så længe, spørgsmål om et par uger.

I øvrigt, tak for kommentaren.

Med venlig hilsen
Ewire support.

Ewire
Rolighedsvej 45
DK-8240 Risskov
www.ewire.dk

Håber det kan bruges

Mvh

Frank - Gatewayshop

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 18:27

Jesper Nerløe:
... hvilket gør, at jeg i første omgang fravælger dem, og fortsætter med Paypal.

En hurtig update: jeg har valgt at skifte til ewire efter grundige tests af løsningen.

ewire er utroligt let at implementere og simpelt i test og brug, og selv om ewire p.t. ikke kan tilbyde ratebetalinger i deres løsning, så har jeg alligevel valgt at benytte dem.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 18:28

Frank Rasmussen:
Skal i ikke snart til at have gjort noget ved jeres hjemmeside, den er jo
ikke blevet opdateret siden slaget ved Dybbøl

Hvad mener du? Jeg husker da slaget ved Dybbøl, som var det i går... *Kremt* ;o)

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)