Det ville være en fordel hvis i alle skrev link til siderne og så skrev hvilke betingelser de eventuelt har på siderne, hvis i allerede ved dem, så er listen bedre da vi så kan lave listen under helt gratis og næsten gratis ;)
Nogle skriver at fotografens navn eller link skal med, og det er ikke fedt, er det gratis så skal det være helt gratis.
kan du ikke uddybe selveste denne side, så vi ikke alle skal ende på siden og opdage alle ulemperne der medfølger siden ?
Ikke at der er nogle, men bare så det er nemmere at samle listen, listen er pt hvad jeg kan se ikke alle link der kan bruges som Gratis grafik og billeder,
deviantART er et slags mødested for grafiske designere og lign. Der kan du bl.a. finde shapes, brushes og også gratis billeder, hvis du blot informerer el. spørger ejeren af billedet om lov først. Det er en super god side, og jeg synes du skulle tjekke den ud, da den gør PhotoShop lidt mere spændende at lege med :-)
Jeg håber du kunne bruge mit forslag, og tak for tråden her - den kom også til gavn for mig, som selv har brugt PhotoShop i 3-4 år.