Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt kontruktiv kritik modtages meget gerne

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 9. Jul 11
Indlæg ialt: 29
Fra  Cakesandmore Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle

tak for input fra jer alle

nogle andre som har nogle ting ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 11:55

Jeg kan ikke rigtig se hvad kunden skal bruge den nederste sorte bjælke til?

for mig er det støj at blive oplyst om dato, antal besøgende på siden, og min ip adresse.

Jeg vil foreslå at i er meget mere personlige på forsiden.

Hvad med et godt billede af "Jane og Søren"

Jeg kan kun se en kage der er lavet af Jane, hvorfor må jeg ikke se menneskerne bag?

mvh

Lars Kristensen

Fra Hadsten
Tilmeldt 9. Jul 11
Fra  Cakesandmore Skrevet kl. 11:58

så et billed af os under firma ville være en god ide ??

eller på forsiden ??

er egentlig også træt af den bjælke - man har endnu ikke magtet at fjerne den :-)

hvad siger du til farvevalg ?

Fra København
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 12:03

Hej Søren,

Har du undersøgt hvad der tiltaler din målgruppe?

Umiddelbart vil jeg tro at målgruppen er kvinder (og så kan man sikkert gøre det mere konkret Smile). Jeg forestiller mig at de kvinder, der bruger tid på at lave kager, er bløde, søde og farverige kvinder. Derfor skal du måske kigge på farverne og kanterne på dit site. Det virker meget hårdt og mandigt lige nu.

Har du set dig omkring på nettet, for at få lidt inspiration fra andre lande? Se fx. denne kagebutik fra England: http://www.thecakestore.co.uk/

Held og lykke med dit projekt! Jeg bliver helt lækkersulten Smile

Mvh

Henriette

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 12:18

Hej Søren

Jeg kan godt li navnet på siden og produktsortimentet, men så stopper det også her. Designet og den standard brugerflade der er på sitet får mig til at hoppe hurtigt videre. Jeg kunne måske lidt forstå det, hvis du solgte skruer eller andet teknisk, men det er jo kreative mennesker der køber dine produkter, og så skal der altså en helt anden købsoplevelse til.

Bedste råd vil være at få fat i en webdesigner der kender systemet du bruger, og få ham til at lave noget rigtig eyecandy.

Fra Hadsten
Tilmeldt 9. Jul 11
Fra  Cakesandmore Skrevet kl. 13:14

Hejsa Henriette

Tak for svar. nej - ikke rigtigt lavet nogen markedsundersøgelse på kundegruppen. Dog er min frue helt vild med dette - og hun kan godt lide designet. Kan være hun ikke har nogen smag :-)

kan være jeg skal finde ud af at lave dem mere bløde kurver og måske søge lidt inspiration fra udlandet.

Konkurrenterne herhjemme har heller ikke de vildt fanzy sider.

Hvad vil du mene - betyder design på siden meget i forhold til om kvinder køber det ??

Fra Hadsten
Tilmeldt 9. Jul 11
Fra  Cakesandmore Skrevet kl. 13:18

Hejsa Kent

Tak for svar.

Altså - blev så glad da jeg læste den første linie :-) Du har ret i alt er standard - problemet er bare - bliver ideen ikke rigtigt til noget (selvom stort varelagere er købt ind) - så er det træls at have spyttet 50.000 efter et design...

Kunne man eventuelt komme med en masse foreslag til, hvorledes produkterne kunne anvendes ? For at tillokke de kreative mennesker - så de kan se, hvordan produkter bliver brugt ??

Skal siden gøres mere personligt fordi det er til kreative mennesker - evt. med billeder af os igang med at bruge prdukterne ?

Er meget åbne for foreslag

Fra København
Tilmeldt 3. May 10
Skrevet kl. 13:23

Søren Viktor:

Hejsa Henriette

Tak for svar. nej - ikke rigtigt lavet nogen markedsundersøgelse på kundegruppen. Dog er min frue helt vild med dette - og hun kan godt lide designet. Kan være hun ikke har nogen smag :-)

kan være jeg skal finde ud af at lave dem mere bløde kurver og måske søge lidt inspiration fra udlandet.

Konkurrenterne herhjemme har heller ikke de vildt fanzy sider.

Hvad vil du mene - betyder design på siden meget i forhold til om kvinder køber det ??

Design betyder meget, især når man henvender sig til kvinder. Nu kan jeg ikke tale på vegne af alle kvinder og jeg taler heller ikke på vegne af mig selv, men jeg har erfaring inden for internetsalg til kvinder, og her blev jeg mødt med at mange kvinder føler sig utrygge på nettet. Det er derfor vigtigt at du får dem til at føle at det er et troværdigt sted de er, når de handler hos dig. Ellers tager de simpelthen ikke kortet op af lommen.

Jeg vil foreslå at du undersøger hvem din målgruppe er, og indhenter inspiration fra sites i udlandet. De er ofte et skridt eller to længere fremme end os her i lille Danmark Smile 

Fra København
Tilmeldt 3. May 10
Skrevet kl. 13:28

P.s. Og så synes jeg at du skal overveje at annoncere for dit website her: http://www.min-mave.dk/grupper/kager/ 

Det er uden tvivl Danmarks største mødested for kage-elskende og kagebagende kvinder Smile De snakker ikke om andet og der er vild aktivitet!

Skriv en privat besked til mig, hvis det har interesse. Så finder vi ud af noget godt Smile

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 13:33

Lige en kort kommentar fra mig.

Du bør læse korrektur og få rettet de skrive og stavefejl der er på siden.

To korte eksempler:

Det hedder kreditkortgebyr i ét ord.

Derudover står der af af i den øverste tekst på siden.

Bare et par små rettelser:)

Held og lykke med det hele.

Venlig Hilsen

Jonas Jacobsen

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)