Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt kontruktiv kritik modtages meget gerne

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

ved gennemgang fandt jeg disse her ting 

Logo der er kager i , der siger , gerne de kørende med nogle af dine dejlige kager i 

kontakt siden gerne der også dit CVR nummer vis haves et .

personlig profil hvem korte fakta og målsætninger , gerne med der underbygges med høj blogging på egen siden der viser du ved hvad dette emme omhandler det giver høj trustværdi til kunder og virkeligt vildt meget indhold for google og en god gang blogging ,måske sammenfattet med en wiki side - FAQ siden  giver virkeligt vild gang i siden , husk h1 hver gang et kerne ord nævnes på den side hvor der står om emmet

produktbeskrivelserne er mangelfulde 

• hvad indholder af stoffer disse plasticposer kage-former mange er overfølsom over  diverse stoffer.
  • 2 linjer tekst er ikke nok ved produktbeskrivelse skriv lidt tips bagetips ved hvert produkt evt. på underside hver gang et ligne produkt nævnes links til en under side der omhandler dette ord - emme , det skaber en interne links struktur på siden .

jeg kan ikke se brugt h1 h2 h3 h4 mv. det skaber lidt mere overskuelighed på siderne og viser google lidt vejen hvad din side omhandler

videre formidle viden

iværksættere husk videre formidler masser af viden , det giver simpelthen vildt meget og folk linker til dig grundet det gode indhold og til sidste giver det siden en høj trustværdi , kræver dog tit en høj iværksættere passion

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hadsten
Tilmeldt 9. Jul 11
Indlæg ialt: 29
Fra  Cakesandmore Skrevet kl. 14:02

Hejsa Mikael

Tak for svar. skal lige se om jeg forstår dig rigtigt :-)

Altså logo med kage i - tjek

CVR nummer på kontakt side - tjek

udbygge vores firmaprofil - tjek

FAQ - tjek (kræver nok en del tid :-)

produktbeskrivelser - tjek - har faktisk www.kagetrylleri.dk (en blog) - hvor ideen er at alle de kager fruen laver skal vises - for her bruger hun værktøjet fra siden. Derudover er andre sider i støbeskeen. Men det tager sku tid :-)

h1,h2,h3 - er ikke sikker på hvordan det fungerer på min side. Men jeg prøver.

er der noget du synes godt om :-) ??  

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 14:35

Søren Viktor:
Altså - blev så glad da jeg læste den første linie :-) Du har ret i alt er standard - problemet er bare - bliver ideen ikke rigtigt til noget (selvom stort varelagere er købt ind) - så er det træls at have spyttet 50.000 efter et design...

Hej Søren. Jeg kan godt følge dig, bestemt. Problemet er bare at det manglende design kan hindre dig i at opnå succes med webshoppen. Det vil være det samme som at sælge nye PH lamper, i en mørk og kold garage. Efter et par måneder vil man kunne gøre op, og se at der ikke er blevet solgt en eneste, og så kan man sige, "det var godt jeg ikke lejede en pæn butik på gågaden, det havde været spild af penge". Men netop at investere penge i at præsentere varerne i hyggelige omgivelser, kan gøre forskellen mellem fiasko og succes.

Efter min mening bliver man derfor nødt til at gøre op med sig selv. Tror man på projektet eller ej, og enten skippe til noget nyt, eller satse hvad der skal til. Det er selvfølgelig nemmere sagt end gjort, men det er vejen frem.

Det der konkret overordnet mangler ved siden er, at den skal være hyggelig at bevæge sig rundt i. Man skal hurtigt kunne finde det man skal bruge, og så skal der være en god troværdighed, så man kan være tryg ved af varerne kommer med posten. Tvivler du selv på om det bliver en succes, gør kunderne det også, og så har du tabt, inden du er kommet i gang.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:07

Søren Viktor:

Hejsa Mikael

Tak for svar. skal lige se om jeg forstår dig rigtigt :-)

Altså logo med kage i - tjek

CVR nummer på kontakt side - tjek

udbygge vores firmaprofil - tjek

FAQ - tjek (kræver nok en del tid :-)

produktbeskrivelser - tjek - har faktisk www.kagetrylleri.dk (en blog) - hvor ideen er at alle de kager fruen laver skal vises - for her bruger hun værktøjet fra siden. Derudover er andre sider i støbeskeen. Men det tager sku tid :-)

h1,h2,h3 - er ikke sikker på hvordan det fungerer på min side. Men jeg prøver.

er der noget du synes godt om :-) ??  

Bloggen wiki siden

Det lyder ok , dog der er ingen interne opbygning imellem siderne .

Det giver  absolut  mest værdi at bloggen på eget domæne det giver meste SEO værdi og folk er desuden et kortere klik fra at købe for de er inden på siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hadsten
Tilmeldt 9. Jul 11
Fra  Cakesandmore Skrevet kl. 15:10

Kent Medom:
Det der konkret overordnet mangler ved siden er, at den skal være hyggelig at bevæge sig rundt i. Man skal hurtigt kunne finde det man skal bruge, og så skal der være en god troværdighed, så man kan være tryg ved af varerne kommer med posten. Tvivler du selv på om det bliver en succes, gør kunderne det også, og så har du tabt, inden du er kommet i gang.

Ja - det er helt rigtigt. Har prøvet lidt med farver - men jeg tror jeg hiver det personlige aspekt ind. Altså de kager som er blevet lavet.

Er blevet opfordret til at lave en FAQ for at højde troværdigheden. Det vil jeg gå i gang med straks.

Kan se der er en masse der skal tages højde for.

Mht. design - er det simpelthen det kedelige og almindelig design som er i vejen ?

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 15:23

Dsignet skal afspejle dine produkter og målgruppe, og det gør det ikke nu. De kager man laver med dine produkter er jo i fantastiske fortryllende farver. Det skal designet afspejle. Nu fandt jeg lige en tilfældig hjemmeside med kager, prøv at se forskellen: http://www.cakejournal.com/

Troværdigheden kan ikke skabes med blot en FAQ. Det vil være som at sælge Omega ure i brugte tændstiksæsker. Det kan man heller ikke. Indpakningen/designet skal være i orden.

Fra Hadsten
Tilmeldt 9. Jul 11
Fra  Cakesandmore Skrevet kl. 20:44

Hejsa Kent

Har lige lavet lidt ændringer på www.cakesandmore.dk

Hvad siger du til forsiden nu her ??

Hjælper det ikke lidt p, hvad vi sælger ??

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 21:01

Altså hvis jeg skal være ærlig, så er der rigtig langt endnu. Er det ikke noget man arbejder med til hverdag, så er det rigtig svært at lave et design der sidder lige i skabet, eller bare kommer nogenlunde tæt på.

Jeg er selv lidt en hobbyhåndværker, der elsker at gå og skrue ting sammen, men skulle jeg bygge en udestue, ville jeg aldrig gå i krig med det selv. Jeg har ganske enkelt ikke den erfaringen der kræves, hvis det er noget andre folk også skal kigge på.

Derfor bliver jeg nødt til at give samme råd til dig hvis du ønsker succes med webshoppen. Find en designer der kender systemet, og som kan lave et pænt brugervenlig design, der passer til din målgruppe. Der burde være nogle herinde der arbejde med prestashop, og kan lave design til en fair pris.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)