ved gennemgang fandt jeg disse her tingLogo der er kager i , der siger , gerne de kørende med nogle af dine dejlige kager i kontakt siden gerne der også dit CVR nummer vis haves et . personlig profil hvem korte fakta og målsætninger , gerne med der underbygges med høj blogging på egen siden der viser du ved hvad dette emme omhandler det giver høj trustværdi til kunder og virkeligt vildt meget indhold for google og en god gang blogging ,måske sammenfattet med en wiki side - FAQ siden giver virkeligt vild gang i siden , husk h1 hver gang et kerne ord nævnes på den side hvor der står om emmet produktbeskrivelserne er mangelfulde
jeg kan ikke se brugt h1 h2 h3 h4 mv. det skaber lidt mere overskuelighed på siderne og viser google lidt vejen hvad din side omhandler videre formidle videniværksættere husk videre formidler masser af viden , det giver simpelthen vildt meget og folk linker til dig grundet det gode indhold og til sidste giver det siden en høj trustværdi , kræver dog tit en høj iværksættere passion |
Hejsa Mikael
Tak for svar. skal lige se om jeg forstår dig rigtigt :-)
Altså logo med kage i - tjek
CVR nummer på kontakt side - tjek
udbygge vores firmaprofil - tjek
FAQ - tjek (kræver nok en del tid :-)
produktbeskrivelser - tjek - har faktisk www.kagetrylleri.dk (en blog) - hvor ideen er at alle de kager fruen laver skal vises - for her bruger hun værktøjet fra siden. Derudover er andre sider i støbeskeen. Men det tager sku tid :-)
h1,h2,h3 - er ikke sikker på hvordan det fungerer på min side. Men jeg prøver.
er der noget du synes godt om :-) ??