Jeg driver til daglig et bureau, hvor jeg i forvejen har en ansat. Vi har dog rigtig meget, at lave - så jeg søger en frisk PHP-udvikler, der ønsker noget praktisk erfaring og ansvar.
Løn finder vi selvfølgelig ud af, men jeg håber på, at din primære motivationsfaktor er af interesse.
Har jeg fanget din opmærksomhed, så send mig en privat besked.
Lige lidt yderligere information: Vi har kontor på midtfyn, men det er ikke et påkrav, at du kan komme og arbejde herfra. Det er desuden en registreret virksomhed - så det er altså seriøst :-)
Hej. Jeg er en ung og frisk php udvikler :-). Har været det siden lille.
Intresseret i dit bureau er lidt svært, hvis jeg ikke helt ved hvad det går ud på? :)
Skriv til mig i PB eller azddinb@gmail.com med flere detaljer om hvad det går ud på, hvad der skal laves og hvad du tilbyder, så kan vi finde ud af noget :-)
Kunne godt tænke mig lidt mere information om hvilke slags opgaver der er snakke om. Men hvis du gider, så kan du smide en mail på niclas @ schu.dk eller PB(Du har ikke aktiveret sådan man kan skrive PB til dig :)).
Studere normalt i vejle til datamatiker, og har arbejdet med PHP i en del år efterhånden.
Men hvis du gider, så smid en mail med lidt mere information om hvad det er i går og foretager jer, og hvilke opgaver det er der er tiltænkt, så finder vi ud af noget ..