Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

23000 medlemmer :) Hvad skal jeg bruge dem til ?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav en konkurrence/afstemning, hvor dine brugere skal vælge de 100 bedste opskrifter, som så udgives i en bog. Dine brugere virke ret loyale så det kunne være en super "added" value at give til medlemmer i en VIP-klub. Lad os sige du kan få 50 kroner pr. md. for et vip-medlemskab, og binder de sig for 6 mdr. up front modtager de en bog, det burde der være god økonomi i, tryk og layout af bøger koster IKKE en skid nu om dage.

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:19

Hej Thomas, 

Jeg er marketing ansvarlig i virksomheden Få Det Gjort.dk ApS, og ser en god mulighed i et potentielt samarbejde. På Få Det Gjort.dk formidler vi arbejdskraft mellem privatpersoner. Småopgaver som hushjælp, handyman osv. Min tanke er, at vi kunne lave en iframe / API til din side med de kategorier der er relevante. Dermed ville dine bruger efx kunne finde madhjælp / hushjælp og selv finde fritidsjob i disse kategorier. 

Vi har på www.faadetgjort.dk en konvertering på ca 15 %. En gennemsnitlig månedlig indtægt på 50 kr pr konvertering og en gennemsnitlig brugerlevetid på 6 måneder. Dvs. i alt er en konvertering 300 kr værd. 

Ved en iframe / API på din side er vores oplæg, at du får 50 % af indtjeningen af de salg genereret på dit site. Bemærk at kunden på intet tidspunkt forlader dit domæne

Lad mig høre hvis du er interesseret. Vi leverer det tekniske set-up. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:20

Der skal arbejdes med at bruger bliver længere tid på siden chart tæller sagde maks 2 online da jeg tjekket 

hvad meget er alle bruger dagligt online på siden 

Der mangler indhold på siden for folk bliver på siden

Mere tekste opskrifter

Mangler video på siden , findes med google video links

Flere billedere på siden hjælper så siden findes bedre i google billedet søgning

Mere interne links på siden

mere viden på siden

Husk giv ikke op selv om det kan se svært ud , når man ser på siden at man skal få bruger igang

ideer her 

skrive om afstemmning hvad mener bruger der kan få siden i gang

konkurrencer 

ekspert blogger 

lad bruger mere give hinanden tips

lav en brevkasse hvor du svare på spørgsmål og tvinger bruger ind på siden og det kan også være du finder en ekspert blogger om opskrifter så folk bliver længere tid på siden

Det var min ide , hvad du kunne gøre for at udnytte siden mere og meget vigtigt selv om kun  er 700 besøgene om dagen på siden, kan siden sagtens øges , jeg ser masser af muligheder i siden , der kan gøres for der kommer gang i siden mere.

Held og lykke, jeg håber det lykkes for dig giv den fuld energi som iværksættere med en vild passion som vil videre formidle sin side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)