Lav en konkurrence/afstemning, hvor dine brugere skal vælge de 100 bedste opskrifter, som så udgives i en bog. Dine brugere virke ret loyale så det kunne være en super "added" value at give til medlemmer i en VIP-klub. Lad os sige du kan få 50 kroner pr. md. for et vip-medlemskab, og binder de sig for 6 mdr. up front modtager de en bog, det burde der være god økonomi i, tryk og layout af bøger koster IKKE en skid nu om dage. |
Hej Thomas,
Jeg er marketing ansvarlig i virksomheden Få Det Gjort.dk ApS, og ser en god mulighed i et potentielt samarbejde. På Få Det Gjort.dk formidler vi arbejdskraft mellem privatpersoner. Småopgaver som hushjælp, handyman osv. Min tanke er, at vi kunne lave en iframe / API til din side med de kategorier der er relevante. Dermed ville dine bruger efx kunne finde madhjælp / hushjælp og selv finde fritidsjob i disse kategorier.
Vi har på www.faadetgjort.dk en konvertering på ca 15 %. En gennemsnitlig månedlig indtægt på 50 kr pr konvertering og en gennemsnitlig brugerlevetid på 6 måneder. Dvs. i alt er en konvertering 300 kr værd.
Ved en iframe / API på din side er vores oplæg, at du får 50 % af indtjeningen af de salg genereret på dit site. Bemærk at kunden på intet tidspunkt forlader dit domæne.
Lad mig høre hvis du er interesseret. Vi leverer det tekniske set-up.