2. Det spørgsmål må jeg hellere overlade til en mere kyndig på området.
3. Ja, det mener jeg absolut. Kulturelle inputs er altid spændende, og det kunne sandsynligvis være endnu mere interessant for medier, der dækker danske klubber som eksempelvis FC Midtjylland, der har talentfabrikker / fodboldskoler i Afrika.
Det var overordnet en meget dansk fortolkning på dine svar. Jeg håber dog, at det kan bruges.
De kan godt betale min løn dernede, men har ikke råd til at betale min rejse m.m.
Men hvis det ikke kan svarer sig at tage derned på den løn du får fra dem, hvordan kan det så svarer sig så du får overskud, eller vil turen være en underskudsforretning? I så fald gør du det så bare for oplevelsen?
Det lyder pisse spændende! Håber det kommer til at lykkes under alle omstændigheder.
Kunne de evt. ikke bruge nogle af de penge du vil få i løn på at købe dig en billet?
Du blive sikker på de betaler dig - De ved at du kommer derned! WIN - WIN! :D
Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!
2. Det spørgsmål må jeg hellere overlade til en mere kyndig på området.
3. Ja, det mener jeg absolut. Kulturelle inputs er altid spændende, og det kunne sandsynligvis være endnu mere interessant for medier, der dækker danske klubber som eksempelvis FC Midtjylland, der har talentfabrikker / fodboldskoler i Afrika.
Det var overordnet en meget dansk fortolkning på dine svar. Jeg håber dog, at det kan bruges.
@Casper - tak for tippene - det går jeg lige videre med
@Kevin - Ja det vil da være godt med en god indtjening - men det er ligeså meget for oplevelsens skyld og for at se hvor meget jeg kan rykke tingene dernede rent fodboldmæssigt - Jeg har aldrig været i Afrika
@Jacob - Det kunne være fedt hvis der er nogle medier der kunne være med til at financiere turen - tak for forslaget
Nu ved jeg ikke lige hvor i Afrika det er at du skal hen, men hvis der er en dansk ambassade i landet kunne du jo bede ambassadøren om at tale din sag for den lokale Danida delegerede, de betale oftest rejser til personer til Afrika der kan være med til at skabe noget vedvarende udvikling for landet.. Og så kunne den jo blive lavet til en god historie til nyhederne eller DR2, som så også kunne være med til at betale en del af udgifterne...