Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har fået et godt (seriøst) tilbud fra Afrika...

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Simper:

Kevin Simper:

Thomas Grønnemark:
De kan godt betale min løn dernede, men har ikke råd til at betale min rejse m.m.

Men hvis det ikke kan svarer sig at tage derned på den løn du får fra dem, hvordan kan det så svarer sig så du får overskud, eller vil turen være en underskudsforretning? I så fald gør du det så bare for oplevelsen?

Det lyder pisse spændende! Håber det kommer til at lykkes under alle omstændigheder.

Kunne de evt. ikke bruge nogle af de penge du vil få i løn på at købe dig en billet?

Du blive sikker på de betaler dig - De ved at du kommer derned! WIN - WIN! :D

Haha, så prøver man at skrive det høfligt om han/du ikke bare kan bruge den løn du evt. får for jobbet til at dække rejsen, men bliver overset... Big Smile Jeg må sgu skrive det jeg mener mere klart næste gang..

Jeg har ikke overset dig Kevin - og jeg er glad for dit bidrag Big Smile

Det kan sagtens blive en løsning at jeg bruger lønnen til billetten...

Jeg ved bare ikke endnu hvordan det skal sættes op - jeg prøver at finde den rette balance mellem Oplevelse, Økonomi og markedsføring Big Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg synes du skal tage derned evt. tag en afbud rejse og tag det som en ferie , det lyder simpelthen super og bagefter har du en masse at bloggen om og vis oveni får god omtale dernede og du gør et super arbejde , kan det være de betaler højere løn næste gang.

Klart dog bloggen om det på egen hjemmeside at du søger sponsor din rejse og få god omtale igennem dig , nu er også gjort opmærksom her måske skriver en til dig vis du er heldig

Held og lykken med rejsen og sikken en oplevelse tur du får stort tillykke med det.Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 21:39

Tak for det Mikael - det skal sku nok blive stort Big Smile

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)