Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt website, nyt koncept: illustraight.dk

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

freehand.dk:
Tak for din tilbagemelding! Jeg kan godt se, at der ikke er optimal sammenhæng mellem de to udsagn, så det vil jeg straks gå igang med at udbedre. Tak igen :-)

Husk også at hæfte dig ved det positive. Designet, 'forsiden' mv. - det hele, i forhold til det koncept du har lanceret, spiller sammen. Det rammer i hvert fald mig spot on! Og fedt at du på et umiddelbart tætpakket medie/grafik-marked finder en niche du bare tager teten på. Så bliver det ikke bedre som iværksætter ;) Håber du får kanon fremgang med projektet på kort tid.

Men jeg spørger lige (igen) til sidst: Hvordan har du tænkt dig at markedsføre din ide?

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:40

jeg ikke se hurtigt handelbetingelserne på siden.

god i ide med en illustrations shop du kan sælge de projektet folk ikke ønsker det giver også mere indhold til siden og søgemaskinerne 

mangler lange unikke titler til google gerne på alle 67 tegn der findes på google.

Der er ikke lavet en interne links struktur på siden hver gang et kerne ord nævnes links til under side der omhandler dette emme   og denne side starter med h1 omkring dette emme.

vis du kan lave en booking kalender man kan reserver tider og man mere bestille direkte hvad man ønsker bare ved at klikke lige nu skal man selv skrive , vis laver sådan spare du både tid og viser du kan lave en god bookingformular 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Freehand Skrevet kl. 11:46

Hej, Mikael...

Tak for dit indlæg, men du skyder lidt hen over hovedet på konceptet ;-)

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 11:50

freehand.dk:

Hej, Mikael...

Og dog. Du henviste selv til at vi 'overså' noget med handelsbetingelserne (som ikke fremgår af forsiden) - Mikael påpeger blot at hvis du har nogle specifikke regler/betingelser der begrænser/indsnævrer konceptet så er det en god ide at det fremgår klart og præcist af din forside.

Mange mennesker læser aldrig handelsbetingelserne (jeg gør i hvert fald ikke) - da jeg blot betragter det som juridiske forhold jeg ikke behøver beskæftige mig med :-)

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Fra  Freehand Skrevet kl. 11:55

Tak for de positive ord :-) Illustraight.dk er blot en "add-on" til det, jeg ellers går og laver, så jeg skal ikke leve af det, men det er jo bare fedt, hvis det giver noget aktivitet ;-)

Jeg har et enormt netværk indenfor reklamebranchen, så "word of mouth" bliver en væsentlig del af min markedsføring. Derudover registrerer jeg i den kommende tid sitet i en lang række webdirectories, og endelig har jeg en mere målrettet DM-kampagne til udvalgte potentielle kunder på tegnebordet (timingen er planlagt til primo oktober for at ramme "julesalget").

:-Dan

thasje:

Husk også at hæfte dig ved det positive. Designet, 'forsiden' mv. - det hele, i forhold til det koncept du har lanceret, spiller sammen. Det rammer i hvert fald mig spot on! Og fedt at du på et umiddelbart tætpakket medie/grafik-marked finder en niche du bare tager teten på. Så bliver det ikke bedre som iværksætter ;) Håber du får kanon fremgang med projektet på kort tid.

Men jeg spørger lige (igen) til sidst: Hvordan har du tænkt dig at markedsføre din ide?

Fra København
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Zenia Kommunikation Skrevet kl. 11:56

Skype-TongueOutLidt spas: "orange gris spiller ukulele på tagryg" - er det ikk Makulele grisen skal spille. Det gør jeg, når jeg skal egentlig spille noget, der lyder sådan... Paradise

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 11:57

freehand.dk:
Jeg har et enormt netværk indenfor reklamebranchen, så "word of mouth" bliver en væsentlig del af min markedsføring.

Ja jeg får jo nok pivsvært ved at argumentere mod en reklamemand, men jeg opfatter ikke umiddelbart dit koncept som værende vildt erhvervsrettet, eller hvordan tænker du selv det er?

Altså hvem tror du dine kunder, sådan i grove træk, er?

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 11:58

Hey,

Jeg vil lige komme med mit personlige input omkring designet:

Hold kæft det ser fedt ud :) Meget indbydende, meget livligt, og rigtig godt grafik - det fortæller mig med det samme hvad siden omhandler. Og sjove illustrationer.

Jeg kunne dog godt bruge en "om os" side, eller "ansatte" - what ever som fortæller lidt om teamet bag siden.

Fedt, fedt, fedt :-)

Held og lykke med projektet.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Fra  Freehand Skrevet kl. 11:58

Nåja, det med handelsbetingelserne er jo rigtigt. Det var resten af indlægget, jeg ikke lige kunne relatere mig til. Jeg tror måske, at jeg skal finde på et andet ord end "Handelsbetingeler" , hvis det, som du antyder, er et belastet ord :-)

thasje:

freehand.dk:

Hej, Mikael...

Og dog. Du henviste selv til at vi 'overså' noget med handelsbetingelserne (som ikke fremgår af forsiden) - Mikael påpeger blot at hvis du har nogle specifikke regler/betingelser der begrænser/indsnævrer konceptet så er det en god ide at det fremgår klart og præcist af din forside.

Mange mennesker læser aldrig handelsbetingelserne (jeg gør i hvert fald ikke) - da jeg blot betragter det som juridiske forhold jeg ikke behøver beskæftige mig med :-)

Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Fra  Freehand Skrevet kl. 12:02

Hej, Morten...

Tak for dit input! Lyder som en god idé med en "om"-side :-)

Morten Madsen:

Hey,

Jeg vil lige komme med mit personlige input omkring designet:

Hold kæft det ser fedt ud :) Meget indbydende, meget livligt, og rigtig godt grafik - det fortæller mig med det samme hvad siden omhandler. Og sjove illustrationer.

Jeg kunne dog godt bruge en "om os" side, eller "ansatte" - what ever som fortæller lidt om teamet bag siden.

Fedt, fedt, fedt :-)

Held og lykke med projektet.

Med Venlig Hilsen
Morten

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)