Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis fragt på webshop der sælger sokker!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg har bare fjernet fragtomkostningerne. Jeg har kigget på historikken for mine ordre, og set hvad overskudet har været pr. ordre i gennemsnit. Det vil jeg også gøre fremadrettet.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:53

Casper Schneidereit:

Nej, jeg har bare fjernet fragtomkostningerne. Jeg har kigget på historikken for mine ordre, og set hvad overskudet har været pr. ordre i gennemsnit. Det vil jeg også gøre fremadrettet.

Altså ved at fjerne fragt, og ikke sætte priserne op, så vil du alt andet lige tjene væsentlig mindre pr ordre...

Satser du på, at fri fragt, og evt flere ordre opvejer det, eller hva er bagtanken bag tiltaget? Vil du ik skrive det i tråden, så send en PB ;D

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:04

Du har fået en Pm ;-)!

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 10:02

Jesper Norbøll:

Det er ihvertfald noget mig og mine kolleger helt klart vil kunne have glæde af Geeked.

I vil i så fald skulle beskattes af værdien af fri sokker... Wink

Med mindre du kan forsvare overfor SKAT, at sokkerne er et nødvendigt arbejdsredskab i firmaet. Så jeg glæder mig til at jeg kan finde jeres nye produkt, "sokketryk" på jeres hjemmeside... Stick out tongue

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 10:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Værd at teste. Men men men...

Da jeg købte hos dig, købte jeg 8, nemlig fordi jeg ikke ville have at halvdelen af prisen skulle være fragt. Så måske kan det gøre så du får flere, men mindre ordere. :)

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:26

Martin E. Jensen:

I vil i så fald skulle beskattes af værdien af fri sokker... Wink

Med mindre du kan forsvare overfor SKAT, at sokkerne er et nødvendigt arbejdsredskab i firmaet.

Det er jeg ret sikker på at jeg kan - med noget bistand fra vores dygtige revisorer.
Hvis man kan trække arbejdssko fra, så kan vi også trække arbejdssokker fra.

Forklaringen ligger i at vi en stor del af tiden faktisk går på strømpesokker for at undgå at slæbe forurening udefra ind i rummene hvor storformat-printerne står. Men det slider ret meget på sokkerne og et par af mine kolleger har også kommenteret at de er lidt triste over det hurtige slid af sokkerne plus at dem der ikke er slidt i stikker, da har små foliestykker m.m. siddene fast under dem.

Så den burde være god nok Geeked

/Jesper

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 10:27

Det er ikke et helt hovedløst forsøg :-) Jeg har gjort dine samme tanker som dig David, men mine observationer viser en noget anden købetendens når der er gratis fragt (har prøvet 2,5 dage før) - i hvert fald i dette tilfælde.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 11:00

Synes nu det er en super god idé - noget som jeg også gerne på sigt vil teste (mine golfbolde er bare noget dyrere at sende, desærre).

Men det hjalp da på mig, jeg lagde lige en ordre hos nyesokker.dk som jeg ellers ikke ville have lagt.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 11:09

Jesper Norbøll:

Så den burde være god nok Geeked

Du har i hvert fald et argument for at gøre det. Netop når sokkerne ødelægges pga. af arbejdet, så kan det måske lade sig gøre...

I mødes nok med et krav om logo på sokkerne, og at sokkerne selvfølgelig kun bæres på arbejdspladsen.

... og pas på, I så ikke mister fradraget for arbejdssko... Big Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:15

Eller wifi-enable dem, så kører det hele over multimedieskatten Whisper

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)