Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi mangler ideen!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoere

Som to drenge på 14 år, så kan vi jo ikke lave den helt store forretning jo :) Vi har prøvet og se om vi kunne lave noget webshop, noget hjemmeside og lign. ting.... Men pengene rækkede jo selvfølgelig ikke til det, og derfor blev vi en smule nedladende...

Derfor kom jeg på tanken at vi sku lave noget i lokal området (svarende til 1 mindre by og en lidt større by), hvor vi så kunne lave nogle forskellige ting...

Derfor spørger jeg jer om i havde nogle ideer, til hvordan vi kunne lave en ''virksomhed'' her i de to byer? Vi er meget optimistiske overfor ideer, og vi hælder til lidt af hvert :o? Altså hvis i vil ha os til at snakke interesser så har vi nok lidt af de samme kan man vel sige: IT, Politik, Skabe noget, Møde nogle, Lære noget, Iværksætteri und so weiter!

Ku i hjælpe os med at finde ideen?

- Mads & Lasse

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:00

find selv på ideerne- det lærer I mest af. To drenge med gang i kan tjene penge på 500 måder- men hvad har I lyst til at lave?

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 21:03
Smid mig en mail på benjamin@unik-data.dk
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 21:04

Jamen vi tænker og tænker..

Den eneste grund til at jeg lavede denne debat var fordi jeg vidste at amino-folket var rare mennesker at komme til :) - Vi har jo i princippet jo bare lyst til at føle fornemmelsen af at ha' en virksomhed og ting som det! Vi drømmer! Men nogle mener det er en for tidlig alder og bla. bla. bla, men det mener vi ikke... Vi føler at det vi skal lave skal være det som lige siger bingo i toppen af vores hoveder.. Vi har haft en masse ideer, men det var bare ikke det rigtigt... Derfor spørger vi jer D:

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:11

hmmmmmmm, ja altså hvis vil gå prof til værks, kan I begynde at undersøge hvad der måske er BEHOV for der hvor I bor. Måske kan det afsættes med hjemmelavet frugtsaft på skolerne. Ring til skoleinspektøren hvor I går i skole - præsenter ideen.. Og lav en bod, som kan benyttes i spisefrikvarteret... Blot en ide-

MEN min pointe er: undersøg undersøg undersøg hvad der er behov for. Så har I også chance for at sælge det. Ganske enkelt

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 21:37

Bump.

Går i seng ny så håber der er lidt svar imorgen tidlig :D

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 07:06

Bump, inden skole! :D

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 08:37
I skal tage udgangspunkt i hvad i brænder for.
Hvis i ikke har noget i brænder for bliver det ingen succes. Så sørg for at tænke igennem hvad som gør jer glade og hvad i interesserer jer for, område osv.
Man skal ikke bare have et firma for at have et firma.
Personligt har jeg den holdning at hvis man starter virksomhed i en ung alder så skal man alliere sig med en person som har livserfaring.

God vind herfra
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 08:50
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Hej Mads! Det er godt at høre I er friske og klar på at arbejde. Men hvilke ideer var det i ville lave online med webshop osv? For hvis det var de ideer i brændte for kan i prøve at poste dem her, det kan jo være vi aminoer har kreative forslag til at føre ideen, lignende ideer eller en del af jeres ide ud i livet. Det fedeste er at beskæftige sig med noget man selv er helt tosset med. Hvis i er to drenge der beskæftiger jer med noget der 1. Ikke interesserer jer 2. Ikke er salg i, i den første tid - så er det enormt svært at bevare fokus fremadrettet.

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 15:14

Jeg ved det udemærket godt... Meningen var ikke i skulle komme med ideen, men hjælpe os på vej med nogle små fifs hvad man kunne mangle rundt  omkring?`

- mads :D

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)