Nu driver jeg selv en medlemsside indenfor eSport (computerspil på konkurrenceplan), der har jeg valgt vimeo som min video-host, hvor jeg har valgt at købe vimeo plus (10 dollars/måned), delvist fordi, at mine videoer ikke skal kunne blive set af folk der ikke har købt premium, hvilket er muligt at customise helt fantastisk på vimeo, hvilket man ikke kan.
Derudover, så ser videoerne også fantastisk ud på vimeo i HD.
Men, Vimeo har ikke de besøgende som YouTube har, derfor tror jeg umiddelbart, at YouTube vil være det optimale, hvis du vil skabe noget trafik fra din host, så er youtube valget.
jeg har valgt at købe vimeo plus (10 dollars/måned), delvist fordi, at mine videoer ikke skal kunne blive set af folk der ikke har købt premium, hvilket er muligt at customise helt fantastisk på vimeo, hvilket man ikke kan.
Det lyder spændende
Jeg er ikke helt med - mener du en premium abonnement hos vimeo?
Jeg har et Vimeo Plus abonnement, hvor jeg betaler 10 dollars/måned, hvor jeg får 5GB upload uge og får mulighed for at customise mine videoer, så alle mine videoer kun kan ses på min egen premium-afdeling på mit eget website mm.
Jeg har ikke prøvet Vimeo Pro, men det ser ret så svedigt ud.
dvs. at du kan lave et lukket område på dit site med vimeo videoer, som kun kan ses hvis man er logget rigtig ind på din side?
Fx.
Inde på min Vimeo Plus Profil, kan jeg lave "unlimited" channels - ligesom man laver kanaler på YouTube - så laver jeg en kanal til min medlemsside som hedder BedreSource. Inde på den channel, customiser jeg så hvordan videoens layout skal være, intro, outro mm, og så sætter jeg den til, at den:
Ikke er offentlig (altså kanalen og alle dens vids