Der er fordele ved, at du bruger YouTube til at tilføje videoer, til dit website. Hvis du nu f.eks. laver videoer, hvori du viser hvordan man laver et website, har folk på YouTube også mulighed for, at finde dine videoer - også selvom de ikke aaaaner hvem du er. Dvs. du breder din viden og dit website mere ud. Du kan jo f.eks. i beskrivelsen på dine YT-videoer, afgive et link til dit website.
Alt-i-alt; fordelen ved, at hoste videoer på YT er: bredere trafik!
Der er fordele ved, at du bruger YouTube til at tilføje videoer, til dit website. Hvis du nu f.eks. laver videoer, hvori du viser hvordan man laver et website, har folk på YouTube også mulighed for, at finde dine videoer - også selvom de ikke aaaaner hvem du er. Dvs. du breder din viden og dit website mere ud. Du kan jo f.eks. i beskrivelsen på dine YT-videoer, afgive et link til dit website.
Alt-i-alt; fordelen ved, at hoste videoer på YT er: bredere trafik!
Vil give dig fuldstændig ret Sebastian, super godt skrevet! - five stars to you my friend :)
Martin, jeg vil anbefale dig at bruge youtube med mindre du skal bruge nogen funktioner som youtube ikke understøtter, f.eks. plus medlemsskab på en side :)
Alt jeg har at sige er at hvis du er i tvivl om hvorfor du skal bruge youtube så læs Sebastians indlæg :)
De bedste hilsner Emil
Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.
Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com
Sorry jeg må være en spade til at formulere mig :-)
Jeg uploader mine film Både til youtube.com, vimeo.com, freevi.dk, ipadvideo.dk mywi.dk og 100 steder mere selvfølgelig med forsætlige titler og beskrivelse,
Men er det professionelt nok at bruge vimeo til film fremviser service på min egen hjemmeside.
Eller skulle jeg lave en helt ren player selv, konvertere alle film i 3 formater, så de virker i alle browsere.
Det er skam ikke dig der er dårlig til at formulere, bare mig der havde opfattet det som var det enten eller ;)
Men ja synes det er en god idé at få spredt videoen ud over mange sider,
Men tilbage til dit spørgsmål så synes jeg slet ikke det er uprofessionelt at bruge Vimeo på din egen side, det er der rigtig mange der gør, ta' f.eks. Martin Thorborg, han har hans hjemmeside thorborg.tv hvor han lægger youtube videoer ud.
Jeg synes ikke det er værd at bruge tid på at hoste selv, plus at hvis det bliver til mange video'er som kommer de til at fylde rigtig rigtig mange GB på din server.
Håber du kan bruge det - ha' en forsat god aften :)
De bedste hilsner Emil
Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.
Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com
Det er skam ikke dig der er dårlig til at formulere, bare mig der havde opfattet det som var det enten eller ;)
Men ja synes det er en god idé at få spredt videoen ud over mange sider,
Men tilbage til dit spørgsmål så synes jeg slet ikke det er uprofessionelt at bruge Vimeo på din egen side, det er der rigtig mange der gør, ta' f.eks. Martin Thorborg, han har hans hjemmeside thorborg.tv hvor han lægger youtube videoer ud.
Jeg synes ikke det er værd at bruge tid på at hoste selv, plus at hvis det bliver til mange video'er som kommer de til at fylde rigtig rigtig mange GB på din server.
Håber du kan bruge det - ha' en forsat god aften :)
De bedste hilsner Emil
Super det var lige det svar jeg søgte smiler, For syntes også selv vimeo laver en flot player uden for meget reklame, og unødvendigt lir.
Jeg streamer over 100gb film om dagen fra http://freevi.dk så kunne nok godt klare de par film ekstra :-)