Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bøde på 10.000kr fra North Face

Side 6 ud af 8 (72 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Andersen:

Du skal ikke betale en skid ! de har ingen beviser på du har solgt mere end 1 vest og den du har solgt til dem, kan du jo bare sig er en du havde købt for meget hjem. Falsk eller ej. Du skal bare ikke begynde at blive bange og fortælle dem alt muligt ! Sig du ikke betaler en krone da du mener sagen bygger på VAND. Vi snakker 1 jakke mand! som om de ville gå i retten for 1 jakke. Og den kan du så let bortforklare. Glem dem. De har så lidt på dig. De vinder aldrig den sag ! ALDRIG! de truer dig bare pt. og det skal du ikke lade dig kue af!

:)

Synes sku også det handler om moral og ærlighed. Han har lavet noget dumt og ulovligt. Skal han ikke bøde for det? Bare fordi Norht-Face ikke er en lille mejerist fra Vejen, har de ret til kompensation.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 11:43

Jacob Rohde:

Lasse Andersen:

Du skal ikke betale en skid ! de har ingen beviser på du har solgt mere end 1 vest og den du har solgt til dem, kan du jo bare sig er en du havde købt for meget hjem. Falsk eller ej. Du skal bare ikke begynde at blive bange og fortælle dem alt muligt ! Sig du ikke betaler en krone da du mener sagen bygger på VAND. Vi snakker 1 jakke mand! som om de ville gå i retten for 1 jakke. Og den kan du så let bortforklare. Glem dem. De har så lidt på dig. De vinder aldrig den sag ! ALDRIG! de truer dig bare pt. og det skal du ikke lade dig kue af!

:)

Synes sku også det handler om moral og ærlighed. Han har lavet noget dumt og ulovligt. Skal han ikke bøde for det? Bare fordi Norht-Face ikke er en lille mejerist fra Vejen, har de ret til kompensation.

Så synes jeg da bare du helt frivilligt skal betale en årsløn for alle de gange du har kørt for hurtigt uden at blive opdaget.

Det handler ikke om hvad man ved, det handler om hvad man kan bevise.

xxx

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:45

Hej

Jeg har søgt på google og fundet sager med lignende sager:

Der er folk der er taget til kina og købt 35 jakker som de skulle have med til danmark , de fik en bøde på 40.000kr

Det klart at de vil vidersælge så mange jakker, og får 40.000 hvilket er lidt over 1000kr pr jakke

Men de vil have 10.000 kr for 2 veste... Og det ene var til dem...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:52

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg skal vare tilbage det her hænger mig langt ude af halsen, skrev til dem tidligere at det var mig der var blevet snydt har alligevel betalt 700kr for jakken hvilket ikke er billigt og solgt til 900...

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 12:03

Skriv til dem at den pris du har betalt for varen indikerer at det er et originalt produkt du har købt. Da du selv købte varen blev der ikke nævnt noget om at det var en kopi og at du derfor kun kan formode at det er en original.  Få dem i øvrigt til at fremsende beviser for at den jakke du har sendt dem er en kopi..  Skriv i øvrigt at du mener at det produkt du har solgt ikke har en pris, eller navn der er værd at kopiere og du derfor er sikker på at det ikke er en kopi.. 

xxx

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ozso:

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg skal vare tilbage det her hænger mig langt ude af halsen, skrev til dem tidligere at det var mig der var blevet snydt har alligevel betalt 700kr for jakken hvilket ikke er billigt og solgt til 900...

Jeg synes, at du har fået de råd, der er at give, men lad mig opsummere:

1. Nogen synes, at du skal løbe risikoen ved at forholde dig passivt herfra - og dermed formentlig blive stævnet.
2. Nogen synes, at du skal bide i det sure æble og betale.
3. Nogen vil sikkert også mene, at du kan gå ind i en længere dialog og forsøge at få beløbet sænket yderligere.
4. Der vil muligvis også være nogen, der synes, at du skal forholde dig agressivt og gå hen og brænde deres biler.

Hvilken udvej, du vælger er helt op til dig selv.
Der er fordele, ulemper og risici ved alle mulighederne - valget er dit - der er for mig at se ikke flere aspekter at belyse i den sag.

Erkend, at du har dummet dig, og vælg selv konsekvensen.
Hvis du ikke gør noget, vælger du automatisk nr. 1.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:11

PJEDSTED:

Skriv til dem at den pris du har betalt for varen indikerer at det er et originalt produkt du har købt. Da du selv købte varen blev der ikke nævnt noget om at det var en kopi og at du derfor kun kan formode at det er en original.  Få dem i øvrigt til at fremsende beviser for at den jakke du har sendt dem er en kopi..  Skriv i øvrigt at du mener at det produkt du har solgt ikke har en pris, eller navn der er værd at kopiere og du derfor er sikker på at det ikke er en kopi.. 

... og vid så, at risikoen ved denne metode er en retssag, som du taber, hvorefter du kommer til at betale erstatning OG sagsomkostninger inklusiv den advokatregning, som NorthFace allerede har liggende på din sag.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 12:13

Hans Stokholm Kjer:

PJEDSTED:

... og vid så, at risikoen ved denne metode er en retssag, som du taber, hvorefter du kommer til at betale erstatning OG sagsomkostninger inklusiv den advokatregning, som NorthFace allerede har liggende på din sag.

Venlig hilsen

Hans

Helt forkert.!

xxx

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:20

Hvad mener i om de 35 jakker og bøde på 40.000 er det ikke mere realistisk...

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:21

PJEDSTED:

Helt forkert.!

Undskyld mig - men hvad har jeg skrevet, som er forkert?
Kan du med sikkerhed sige, at den risiko, som jeg skitserer ikke er til stede?
Har du juridisk belæg for dette?

Venlig hilsen
Hans

Side 6 ud af 8 (72 indlæg)