Hej Aminoer! Jeg har for flere mdr siden købt en North face vest fra en hjemmeside, eftersom jeg aldrig brugte den solgte jeg den videre igen. Jeg oprettede derefter en trendsales profil hvori jeg skrev at jeg solgte Northface vest men ingen havde men at de kunne blive leveret indenfor 2 uger. Ideen var at tjene lidt på vidersælge direkte men fandt hurtig ud af det IKKE kunne svare sig eftersom jeg tjene 200-300kr max med alt så jeg droppede det helt..
Men for ca. 1 mdr siden var der en der skrev de vile have og jeg sagde nej, men hun ville rigtig gerne eftersom det var til hendes mand og bad mig hjælpe og tænkte, jeg hjælper den ene gang...
Her for 2 uger siden fik jeg brev for north face at det var dem, at vesten var falsk og at jeg syltede på deres reklamer og det ene og det andet. Jeg gav dem alle oplysninger om hvor jeg fik fra osv. I dag fik jeg et brev tak for jeres hurtige besvarelse, vi kan indgå forlig ved at du skriver under på de ting med jeg aldrig ville gøre det igen og de vil have erstatning for det og det er 10.000kr for 2 veste som er solgte...
Kan det virkelig passe? Jeg føler at det mig der er blevet snydt af det firma også er det mig som privat person de hænger op. De skrev også i brevet somom jeg havde varelager og den slags.
Hvad gør jeg...???
Har tidligere hørt om folk der har impoteret 35-40 jakker direkte til vidersalg, som fik en bøde på 40.000 synes det mere rimeligt men 10.000kr for 2 veste... Og vidste ikke det var uægte eftersom det var kanon, og selvfølgelig var det billigere men tænkte ikke over det:(
|
Det synes jeg sku er ok