Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bøde på 10.000kr fra North Face

Side 5 ud af 8 (72 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

og tilbyde dem 1.000 kr som forlig - da jeg ikke mener at ha gjort noget galt

Hvis du tilbyder dem et forlig så husk at skrive at "forslaget er fremsat uden prejudice"

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15
Hej det du skriver der har de også skrevet til mig....
Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 21:41

det betyder oversat til dansk at man ens forslag ikke kan bruges imod en hvis man ikke bliver enige og det ender i retssag Cool

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 22:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Wake up and smell the coffee, makker. Du troede du kunne lave nogle hurtige penge på at snylte på et kendt brand. Du blev busted. De har jo ingen anelse om, hvorvidt du har solgt 1 eller 100 jakker, så 10.000,- er jo et meget fair udgangspunkt.

Tror du skal forberede dig på at tabe sagen (og på at de mener det alvorligt), så betaler du ikke ender du nok i retten. Du tog en chance. Den gik ikke. Betal og kom videre. Som en anden skriver "se det som lærepenge".

Held og lykke med din næste forretning

Morten Vadskær

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:33

Hej

Tak for jeres mange gode svar i har givet mig.

Jeg forklare dem at jeg KUN har solgt 2 , og at jeg ikke har haft varelager og alt den slags og de har svaret mig følgende tilbage:

Jeg har nu fået et svar fra vores klient, som mener, at det af dig foreslåede beløb dækker hverken et rimeligt vederlag, de er berettiget til eller destruktionsomkostninger. Jeg kan desuden se på korrespondancen i sagen, at du tidligere har solgt flere veste af denne type. Allerede den gang burde du have opdaget, at varerne ankom fra Kina, hvorfor god tros bestemmelse ikke kan anvendes i dette tilfælde.

Jeg har dog fået bemyndigelse fra klienten til at forlige sagen på 4.500 kr., der delvis dækker et rimeligt vederlag, din fortjeneste, opbevaringsomkostninger samt omkostninger til destruktion. Jeg skal derfor bede dig underskrive den reviderede erklæring, som er vedhæftet denne mail.

For så vidt angår dit indkøb af de forfalskede veste, vil jeg anbefale at undersøge hos din bank muligheder for at tilbagetrække din betaling til det kinesiske firma, såfremt du har betalt med kreditkort.

Med venlig hilsen / Best regards

Hvad siger i til det??

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:42

Ozso:

Hvad siger i til det??

De forveksler dig formentlig med en anden sag - temmelig uprofessionelt.
Jeg tror, jeg ville indgå forlig på de 4500 og glæde mig over de 5500, jeg havde sparet.
Du har en tabersag, som du nu har fået rabat på.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:43

Du har lige sparet 5.500,- kr. - Luk den der!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 10:55

Det er ikke op til dem at vurdere om du har handlet i god tro. Den eneste dokumentation de har er den ene jakke du har sendt dem.. Og den de snakker er om er selvfølgelig ikke den du har sendt dem... 

xxx

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47202
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:05

Luk den på de 4.500 kr - det er ulovligt det du har gjort, og hvis de kører sagen taber du uanset hvad du mener om god eller ikke god tro

vh

Tilmeldt 19. Aug 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 11:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal ikke betale en skid ! de har ingen beviser på du har solgt mere end 1 vest og den du har solgt til dem, kan du jo bare sig er en du havde købt for meget hjem. Falsk eller ej. Du skal bare ikke begynde at blive bange og fortælle dem alt muligt ! Sig du ikke betaler en krone da du mener sagen bygger på VAND. Vi snakker 1 jakke mand! som om de ville gå i retten for 1 jakke. Og den kan du så let bortforklare. Glem dem. De har så lidt på dig. De vinder aldrig den sag ! ALDRIG! de truer dig bare pt. og det skal du ikke lade dig kue af!

:)

Side 5 ud af 8 (72 indlæg)