Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger program til at se titler og meta på hele sitet

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen som kender et program hvor man kan få en liste med titler, overskrift, metabeskrivelse, meta ord og url for et helt domæne og alle undersider?

vh
Henrik

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:58

Kristian Ole Rørbye

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:00

Website Auditor kan det du efterspørger, og mere til.

Det kan endda også finde sider som der stadig eksisterer på søgemaskinerne, men som fx er slettet fra websitet. og så lave en test på om den nu også kommer med en korrekt header, fx 301.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 10:07

Mange tak :-)

Dem får jeg afprøvet.

vh
Henrik

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 10:10

Du kan også skrive site:dinside.dk på google :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:25

Matias Korn - matiaskorn.dk:

Det kan man også, men det virker bare ikke rigtig hvis man har et par 1000 sider :) Så de er bedre at bruge en crawler som indsamler data baseret på selve sitets links, og ja måske endda det man også kan finde på nettet.

Men jeg gad da godt se dig sidde og copy paste, link, title, metadesc, metakeywords for hver en side, på en side med bare 50 sider, det vil tage dig en krig, mens det andet kan gøres på 2-5 minutter :)

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:30
Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 11:41

KTJ-Media.dk:

Matias Korn - matiaskorn.dk:

Det kan man også, men det virker bare ikke rigtig hvis man har et par 1000 sider :) Så de er bedre at bruge en crawler som indsamler data baseret på selve sitets links, og ja måske endda det man også kan finde på nettet.

Men jeg gad da godt se dig sidde og copy paste, link, title, metadesc, metakeywords for hver en side, på en side med bare 50 sider, det vil tage dig en krig, mens det andet kan gøres på 2-5 minutter :)

Det er også min erfaring at Google kan finde på at ændre i både TITLE og DESCRIPTION i søgeresultaterne i forhold til det du har valgt skal vises.

Xenu og Website Auditor er også mine bedste bud.
- eller du kan selv programmere en spider, som henter lige præcis de oplysninger du ønsker.
- - Det kunne være at du lige pldselig vil se canonical tags eller KEYWORDS

My 50 cent :o)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:52

Kristian Mølholt :

Det er også min erfaring at Google kan finde på at ændre i både TITLE og DESCRIPTION i søgeresultaterne i forhold til det du har valgt skal vises.

Xenu og Website Auditor er også mine bedste bud.
- eller du kan selv programmere en spider, som henter lige præcis de oplysninger du ønsker.
- - Det kunne være at du lige pldselig vil se canonical tags eller KEYWORDS

My 50 cent :o)

Det er rigtigt at hvis Google ikke mener at den title som er på siden er god nok i forhold til indholdet på siden, så kan ændre den title. Men man kan jo heller ikke få fat i title på en ordentlig måde via Google, da den jo også cutter i title hvis den er for lang, så man skal ind på hver enkelt side for så at vise kilden og kopiere den derfra.

Det fede ved Website Auditor, er at man netop får fat i alle de data som der bliver efterspurgt, og samtidig kan man også  se ting som pagerank, brokenlinks, http status, content-type, eksterne links, og rigtig mange andre ting.

og yderligere kan man også se søgeordsdensiteten, analyserer i forhold til konkurrenter og ja som sagt rigtig mange andre ting. Ikke at programmet gør alt SEO arbejdet for en, men det er et noget godt værktøj til indsamling af data til videre behandling, og man spare så meget tid at man tror det er løgn :)

SElvfølgelig koster det noget hvis man vil have alle mulighederne, men det er håndøre i forhold til det de 4 programmer som er i pakken kan indsamle, der er jo fx også rank tracker, SEO spyglas og LinkAssistant i pakken.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)