Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af bærbar PC - Samsung - godt køb?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er ikke den store haj til hvad der er godt og skidt i pc verdenen. Derfor tænkte jeg at der måske var en eller to herind, som kunne give deres besyv med på følgende:

Min datter på 10 år er ved at have sparet sammen til en lille bærbar pc. Jeg ser så I Føtex katalog hertil weekenden, at de har en Samsung NP-N145-JP04SE 10,1". til kr. 1999,00

Den har 1 GB DDR# RAM, 250 GB harddisk, 4 i 1 kortlæser. Og så har den Microsoft Office starter 2010 samt Windows 7 Starter.

Jeg forstår det sådan at maskienen faktisk er køreklar og at hvis behovet kun er at gå på nettet, samt skrive word dokumenter, så er det programmer som allerede er på maskinen, pga. de 2 "starter" programmer.... ???

Men hvad gør jeg hvis der skal indlæses nye programmer via en cd-rom, eller hun vil se en dvd film. Da der som jeg læser det, ikke er noget drev, skal der vel tilkobles et eksternt drev? Og et sådant er vel ikke noget man får foræret?

På forhånd tak for god råd.

Mvh

RW

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:08
Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 10:03

Du kan i langt de fleste tilfælde installere fra en usb nøgle. det kræver blot en google søgning så finder du ud af hvordan man gør det. (det er ret nemt)

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:09

Nej.. Køb en dell til 3.500 , de rimelige gode, og HOLDER

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:11

[Affiliatelink fjernet af moderator]

Klik derpå, og du har automatisk fået lidt rabatter på dit online køb.

Den henviser til www.dell.dk's hjemmeside

Tilmeldt 2. Jun 11
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 10:16

Personligt syntes jeg ikke Dell er noget at prale af.

men vis det ikke er lige den samsung du søger så kig her LINK TIL EDB-Eksperten. vi yder gratis support i hele levetiden per tlf.

vi har mange flere end dem vi har på siden pt men de er ikke oprette i nu.

du er velkommen til at kontakte os vis du har spørgsmål eller ønsker til en bærbar. så finder vi en god pris til dig

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 10:18

Takker for jeres input.

Dell har jeg i mit firma, og maskineren er ok - men jeg er ikke så begejstret for firmaet....

Hvad med "microsoft starter 7" - er det ok?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:20

Det skam lidt lige meget hvilken Windows 7 du benytter, hun skal nok lærer det hurtigt.

Benytter DELL til programmering af webshoppe, og den kører rigtig godt

Tilmeldt 2. Jun 11
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 10:20

Det er meget begrenset. du kan ikke skifte baggrund og sådan er der en masse små ting der irritere. men det er jo også til en lille maskine, så det skal jo ikke være for tungt.

min kone har selv sådan en mini samsung og jeg kunne ikke arbejde på den.

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 10:27

Kvalitetsvarer til videresalg:
Hvad med "microsoft starter 7" - er det ok?

ja det er nu fint hvis man ikke skal bruge de fleste funktioner i Word og Excel.. Maskinen i sig selv er nu meget fin når man tænker på dens størrelse..

Hvis den lille størrelse har betydning vil jeg ikke anbefale en 15,6" bærbar.. men de har drev og de er altså hurtigere og minimum en tusse dyre :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)