som skrevet i overskriften er jeg kommet til at købe 30 ton vejsalt. Nu ender det sikkert med at det bliver den mildeste vinter i mange år, men så har jeg da salt til mit æg, omend det er lidt groft :-) regner med at lave salgsbreve til virksomheder og ejerforeninger mv. i mit nærområde, men overvejer også at se om jeg sælge noget online. Er det overhovedet realistisk at sælge salt i 10 og 20 kg kvantum over nettet? Vil fragten udgøre for stor en del i forhold til varen? Hvis jeg ender med at prøve det, er der så nogen der kan anbefale et webshop firma, der kan lave en nem og enkel side til mig. Jeg har absolut ikke andet forstand på computere end at jeg søge på nettet og spille fodboldmanager :-) men jeg forestiller mig det må være rimeligt simpelt, da jeg til at starte med kun har 2-3 forskellige varer |
Ved GLS afregnes der ved volumen, og ikke vægt. Der er vist nok nogle grænser værdier vægtmæssigt. Du kan indlevere i blockbuster, såfremt du har sådan en i nærheden.
Jeg vil gerne byde ind på opgaven. Selvom det er relativt simpel, så er der jo nogle grundlæggende elementer i en webshop som skal være med, uanset om det drejer sig om 1 - eller 1000 produkter :-). Jeg har selv erfaring med drift af webshop, samt opbygning af skræddersyede systemer. Eksempelvis min sokke webshop .
Jeg kan tage dig fra ide til færdigt produkt, samt give et par fif og råd med hensyn til nogle af de beslutninger du skal tage i den forbindelse.