Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kopiering af tekst.. igen igen..

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo mere at mit navn blev brugt i teksten..

Men personen har fjernet det nu :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:03

Der er ingen tvivl om at personen har lånt teksten fra din side, men teksten bliver generelt brugt vidt og bredt. Derfor tror jeg, det godt kan være svært at løfte byrden med at bevise,  det er dig som har ophavsretten, og ikke de 10 andre shops :-)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej

jeg ahr lige fået fulstændig samme problem med juridiske regler som min jurist har lavet til mig men en person fra amino har oprettet den samme virksomhed og har kopieret næsten alt ordret.

hvad gør man med sådan en person. jeg kontakter mine advokater i morgen men er det nødvendigt at bruge penge på det?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Fra  db web ApS Skrevet kl. 22:41

jeg fik til sidst fat på personen, og fik en snak med ham. Jeg tror faktisk slet ikke at han havde tænkt over at det kunne være et problem.

Vi fik os en god snak, og han var meget flink. 5 minutter efter vi havde snakket tog han teksterne af.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

hej

1. vedkommende skal slet ikke kopiere mit koncept med omdeling. jeg kan ikke lide konkurrence og jeg er rimelig hård på det punkt!Når jeg finder på et koncept ønsker jeg ingen teenagere til at "kopiere" den.

2. han er fræk nok til at putte mig på hans side og sammenligne mig med ham!Hvor han mener at han tilbyder billigere omdeling!!!!

3. den gode ting er at han linker mig fra hans side!

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 23:15

Ragnar-Gwyn:

jeg fik til sidst fat på personen, og fik en snak med ham. Jeg tror faktisk slet ikke at han havde tænkt over at det kunne være et problem.

Vi fik os en god snak, og han var meget flink. 5 minutter efter vi havde snakket tog han teksterne af.

Han havde ikke tænkt over det? går han også ind i en butik og bare tager for sig uden at betale.. Man kan sku da ikke bare gå forbi en side og snuppe hvad man har lyst til.. Det er sku da for dårlig stil.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Fra  db web ApS Skrevet kl. 23:19

parterapeuten:
Når jeg finder på et koncept ønsker jeg ingen teenagere til at "kopiere" den

Du kan bare ikke lide teenagere ;) haha..

Spøg til side.. hvis ikke der var konkurrence ville vi jo få lorte varer til sindsygt høje priser..! så det er vel fint nok..

Selvfølgelig skal man hade sin konkurrent, men jeg tror at al den tid man bruger på advokater og ophidselse vil man få meget mere ud af, hvis man brugte den den til at blive bedre end konkurrenten..! :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Fra  db web ApS Skrevet kl. 23:23

Alexander R. B | Freelance Grafiker:
Han havde ikke tænkt over det? går han også ind i en butik og bare tager for sig uden at betale.. Man kan sku da ikke bare gå forbi en side og snuppe hvad man har lyst til.. Det er sku da for dårlig stil.

Jeg forstår din pointe :) men jeg tror ikke han vidste at det kunne skade min butik, han havde skrevet nederst på siden at det var kopieret fra min side..

Men nej, det er slet ikke iorden, men han var da mand nok til at sige undskyld og erkende sin fejl. Og så gad jeg ikke bruge mere krudt og energi på den sag. Men jeg tror han fik lært at man ikke bare kan snuppe tekster osv :) 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

jo nu vedkommende har skrevet undskyld men jeg må hellere sende ham en regning....

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)