Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en ide men hvordan gør jeg ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Jeg har en ide jeg godt kunne tænke mig at prøve af. Jeg kunne egentlig godt starte ideen i blogform, men senere skulle den helst ende som et rigtigt website/en form for søgemaskine.

Mit spørgsmål er om jeg skal starte småt for at prøve det af og se om interessen er der, eller skal jeg få lavet et rigtigt website fra starten af?

Jeg ved godt at det måske er svært at svare på når i ikke kender til ideen, men jeg håber alligevel at der er en der kan hjælpe mig :)

Mvh Nicklas
Fra Valby
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Supportmand.dk Skrevet kl. 13:37

Smallbridge:
Hej alle

Mit spørgsmål er om jeg skal starte småt for at prøve det af og se om interessen er der, eller skal jeg få lavet et rigtigt website fra starten af?

Hvis din ide kan starte på en blog uden det ødelægge hele ideen, vil det jo være "gratis" at prøve den af. Du skal så bare holde øje med hvilken interesse din side har og hvor mange der kikke med. For kommer der nu den interesse du ønsker for at tage næste skridt, ja så er det jo bare at gøre det.

Så sæt dig et par mål som for eksempel:

Efter 3 måneder skal der være xx antal besøgende om dagen.

Efter 6 måneder skal der være xxx antal besøgende om dagen.

Går de mål i opfyldelse, hvad er så dit næste skridt?

Det kunne være at der nu skal laves en nye "rigtig" side, som du skriver.

Kan du se hvad jeg mener??
Det er i bund og grund at gøre det klart for dig selv hvad du vil gøre med din egen ide, hvis det går som du ønsker. Hvis det nu ikke går som du ønsker, hvad skal der så ske?
Det skal der også tages stilling til. Det kan bare være at lukke siden ned igen og det var det.

Supportmand.dk - IT Konsulent - IT Rådgiver - Systemadministrator

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 13:48

Du starter bare op i Wordpress, masser af gratis themes og ellers et super udvalg hos eleganthemes.com for omkring 200 kr. for frit valg på alle hylder.

Domæne og webhotel hos unoeuro.com  for ca. 250 kr. der dækker det første år og 1 clik installation af Wordpress og du er nu i fuld gang. For med Wordpress kan du selv redigere din hjemmeside med tekst og billeder etc.

Når/hvis der bliver tilstrækkelig interesse for det du vil lave, kan du for relativt få kroner købe plug-in (små programmer) til Wordpress som sikkert kan opfylde dine ønsker.

Får du brug for hjælp undervejs, så er Wordpress et system som rigtigt mange såvel amatører som professionelle kender til, og google er din ven hvis der er noget specielt du vil vide.

Så for under 500 kr. er du rigtigt godt kørende i lang tid frem :)

Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 00:21
Mange tak for svarene, de kan bruges! :)
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)