Det drejer sig om en bygning som kunne have min interesse. Den ejes pt. af en virksomhed som er sat til salg. Men ingen har indtil videre vist interesse for virksomheden og virksomheden er tilsyneladdende ved at blive lukket ned. Den er ikke gået konkurs, men har stoppet sine aktiviteter. Men min fornemmelse siger mig at det meget vel kunne ende helt galt og virksomheden ende i betalingsstansning og efterfølgende konkurs. Det er så her hvor jeg er interesseret i eventuelt at slå kløerne i bygningen. Men hvor ender bygninger henne når virksomhederne går konkrus og bygningerne ryger på tvangsauktion? Findes der et centralt register eller "opslagstavle", hvor auktionen bliver annonceret? Er der nogen af Jer andre, som har erfaring (god såvel som dårlig) og nogle gode råd omkring dette? |
Overvågning af tvangsauktion?
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Det ser sågar ud til at du kan finde dem online på http://www.statstidende.dk/default.aspx?pg=36.1.12.790596&date=31.03.2007&mode=1#pnlAnnouncementStart Men der er jo ikke noget der forhindrer firmaet i at forsøge at sælge bygningen inden den ryger på tvangsauktion, det er måske også en mulighed at firmaet blot lejer sig ind i bygningerne? |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Man kan se de fleste tvangsauktioner på www.tvang.dk men alle tvangsauktioner bliver listet på Statstidende.dk så du burde kunne følge med de steder... |
Med venlig hilsen
Jacob Laurvigen
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)