Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hehe sådan går det når man stjæler :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:11

Det var dog på tide at sådan noget kommer i medierne.. Folk har det med at låne lidt for meget fra hinanden..

Yes

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:19

Ja. Det er ikke så længe siden jeg fik en mail fra DR, som var kede af jeg havde embedded nogle Youtube klip (hverken uploaded af mig eller DR) i en artikel. Med tilpas ydmyghed fik hvor dog løst det til begges tilfredsstillelse. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 12:23

Ja, sådan kan det gå. Men godt at der kommer fokus på det, da det ikke er i orden.

mener endda, at undskyldningen fra Venstre var noget i stil med, at de synes, at det var ok, da det var ret almindeligt at gøre. Mon de har samme holdning til sort arbejde, som vel også er ret almindeligt?

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Tilmeldt 17. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:32

Var det den DR2 test af mobilt bredbånd? Den ligger da tværet ud over nettet.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 14:17

Casper Schneidereit:
... Med tilpas ydmyghed fik hvor dog løst det til begges tilfredsstillelse.

Man kan i nogle tilfælde nå langt ved at være ydmyg og ved at vise respekt for henvendelsen og den, der henvender sig.

For mange år tilbage (i slutningen af 90'erne, før jeg overhovedet anede, at der var noget der hed ophavsret) havde jeg en velbesøgt hobby-hjemmeside. Berlingske havde skrevet en artikel med relevans for emnet, som jeg kopierede ind på hjemmesiden til glæde for andre med samme interesse (det var en stor nyhed dengang, at emnet blev omtalt i medierne).

En dag modtog jeg en venlig mail fra en journalist på avisen, som havde opdaget, at jeg havde kopieret artiklen ind på min hjemmeside. Jeg sendte hurtigt et svar tilbage, hvor jeg undskyldte og forklarede at jeg ikke havde været klar over, at jeg havde gjort noget forkert - og at jeg naturligvis ville fjerne artiklen med det samme.

Efterfølgende fik jeg svar tilbage om, at han ikke ville gøre mere ved det, og at jeg - hvis jeg ville sende en officiel forespørgsel til ham - kunne få lov til at beholde materialet på min hjemmeside.

Som sagt kan man i nogle tilfælde nå langt ved at være ydmyg og ved at udvise respekt for ejeren af materialet - men man er naturligvis også nødt til at respektere, hvis den retmæssige ejer ikke vil give tilladelse til at man benytter materialet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)