Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Efterspørgsel - Konstruktiv Kritik/Feedback af min hjemmeside..

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 24. Jul 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

@Finn Bruun

Er ikke helt sikker på hvad du mener??

Ønsker du at se et smilende billede af mig på forsiden med navn og cpr-nr(overdrivelse fremmer forståelsen).. hvor jeg fortæller at jeg har brugt så og så lang tid på research om de råd jeg skriver om??

Ved ikke hvor jeg skriver jeg ikke lover noget.. jeg skriver at jeg ikke lover guld og grønne skove.. hvilket betyder at jeg ikke ønsker at vildlede.. Kan ikke se hvordan det opfattes useriøst at man IKKE lover folk millioner på 2 dage og at man beskriver detaljeret hvad man kan tjene vs. hvad man risikere eller bruger af tid..

Men tak for din mening

Fra Ballerup
Tilmeldt 24. Jul 11
Skrevet kl. 20:33

@Christoffer hauthorn Boisen

Kan godt se at du er foretaler for at jeg betaler mig fra at lave en hjemmeside.. når nu du selv beskæftiger dig med at lave hjemmesider..

Men jeg er stadig af den opfattelse at man ikke behøver betale sig fra noget, man selv kan lave på et tilfredstillende niveau.. dermed ikke sagt at min nuværende hjemmeside er på det niveau..

Og nej er da godt klar over man ikke kan være god til alt.. men man udvikler sig jo heller ikke hvis man kun laver det man er god til..

Tak for dit svar.. 

Fra Søborg
Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 30
Fra  Advokat Finn Bruun Advokatfirmaet Finn Bruun Skrevet kl. 22:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Øhhh... er det ikke dig der "Efterspørger - Konstruktiv Kritik/Feedback af min hjemmeside..." (for at citere dig korrekt) ?

Så skulle jeg mene, at din tone kunne være lidt mindre hånende overfor os, som rent faktisk gør os den ulejlighed, at imødekomme din "efterspørgsel".

Jeg gav din en tilbagemelding, mest fordi jeg syntes at det var en god ide, at du spurgte i dette forum. Dernæst fordi jeg gerne ville følge med i hvilke råd/feedback du fik, måske jeg kunne lære noget, og sidst men ikke mindst så er jeg blever inspireret til måske selv at benytte mig af den mulighed - Tak for inspiration.

Så undskyld herfra, at du tog min feedback inde op - Til en som fortsat er helt anonym (nej, jeg behøves ikke se dit formentlig pæne portræt eller få dit cpr.nr. - Men din baggrund, ja tak- hvis jeg skal handle med dig eller tage dine råd og tips alvorligt).

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 09:20

Atheos:
Kan godt se at du er foretaler for at jeg betaler mig fra at lave en hjemmeside.. når nu du selv beskæftiger dig med at lave hjemmesider..

Jeg forstår udemærket kritikken, men jeg forventer ikke at hobby-sider og lignende bliver kunde hos mig - jeg prøver bare at pointere, at man er nødt til at prioritere sin tid. Du ønsker at blive god til at lave hjemmesider, hvilket er helt fint - Held og lykke! :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 24. Jul 11
Skrevet kl. 12:42

@Finn Bruun

Jeg vil gerne undskylde, hvis jeg virkede lidt for hånende over for dit svar.. Jeg følte mig bare lidt støt over at du på en eller anden  måde sammenligende min side med drengestreger og useriøsitet, da dette på ingen måde er dette jeg ønsker at blive sat i bås som..

Jeg er selvfølgelig rigtig glad for at i gider tage jer tid til at give min side feedback..

Med hensyn til at skrive om mig selv.. så er det da noget jeg vil tage op til efterretning..

Tak for dit svar..

Fra Ballerup
Tilmeldt 24. Jul 11
Skrevet kl. 13:07

Hvis der stadig er nogle som er interesseret i at give mig feedback.. så ville jeg lige høre - inden jeg sletter hele min hjemmeside for så at opbygge den igen i wordpress - om det er alle som udover logo mm. ser fejl på min side som man ikke kan leve med.. altså store grafiske fejl, eller om det kun er de som bruger firefox og andre browsere og ikke internet explorer som oplever store fejl..??

På forhånd tak..

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 13:08

Hvis du er som folk er flest, har du siddet og gjort dit bedste for at siden skulle blive super.

Du har sikkert stirret dig blind på dit eget "værk".

Når du beder om konstruktiv kritik - og får den, må du altså have skuldre nok i skjorten til at modtage kritikken. (Jeg synes forøvrigt at kritikken er 100% berettiget)

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 13:09

Ja helt ærlig, siden er frastødende.

Kig på www.eneret.dk - og brug menuerne - hvem er vi, ydelser, ordbog, møde etc

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 13:18

Ved nærmere eftertanke:

Det ligner en scam-side, hvor jeg som bruger ikke skal nyde noget af at klikke nogen steder - af skræk for at få spyware og hvad man ellers kan redde sig på mystiske sider.

Hvis du ønsker at fremstå som en seriøs person som folk tager alvorligt, så lad være med at gøre grin ved at lægge en side ud som er helt til  - - grin.

Fra Ballerup
Tilmeldt 24. Jul 11
Skrevet kl. 18:00

Hej

Jeg er rigtig glad for jeres feedback.. og i den forbindelse ønsker jeg at få det skåret ud i pap.. Altså hvad er det i ønsker jeg skal ændre.. så jeg ikke bare laver det samme i wordpress..

Det jeg har hørt indtil videre er:

- Ændring af logo.. ønsker dog at vide om det er et helt nyt design, altså mere troværdigt.. eller om vi blot taler om en bedre/flottere kvalitet af logoet..

- Navigationsbar.. er det valget af farver i baren eller hvad er det i foreslår jeg skal lave om??

- Valg af farver.. er det utroværdige farver jeg har valgt.. skal den laves lysere eller black and white eller hvad er det, der for den til at virke utroværdig..

Jeg har selv installeret firefox i dag, for at se hvad problemet var med grafikken.. og må ærligt tilstå at jeg troede der var tale om et større problem..

Så vidt jeg kan se.. er hjemmesiden set i firefox  lidt anderledes.. nogle tekster er større end i explorer og jeg kan da godt se at navigationsbaren er 2-3 millimeter for kort i højre side.. dette kan dog løses hurtigt..

Hvis der er andre fejl som jeg ikke er opmærksom på.. så er du meget velkommen til at påpege dem..

På forhånd tak.. 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)