@Finn Bruun Er ikke helt sikker på hvad du mener?? Ønsker du at se et smilende billede af mig på forsiden med navn og cpr-nr(overdrivelse fremmer forståelsen).. hvor jeg fortæller at jeg har brugt så og så lang tid på research om de råd jeg skriver om?? Ved ikke hvor jeg skriver jeg ikke lover noget.. jeg skriver at jeg ikke lover guld og grønne skove.. hvilket betyder at jeg ikke ønsker at vildlede.. Kan ikke se hvordan det opfattes useriøst at man IKKE lover folk millioner på 2 dage og at man beskriver detaljeret hvad man kan tjene vs. hvad man risikere eller bruger af tid.. Men tak for din mening
|
@Christoffer hauthorn Boisen
Kan godt se at du er foretaler for at jeg betaler mig fra at lave en hjemmeside.. når nu du selv beskæftiger dig med at lave hjemmesider..
Men jeg er stadig af den opfattelse at man ikke behøver betale sig fra noget, man selv kan lave på et tilfredstillende niveau.. dermed ikke sagt at min nuværende hjemmeside er på det niveau..
Og nej er da godt klar over man ikke kan være god til alt.. men man udvikler sig jo heller ikke hvis man kun laver det man er god til..
Tak for dit svar..