Hej.. Jeg er i gang med at lave min første hjemmeside.. og i den forbindelse er jeg meget interesseret i hvad andre har af meninger om min hjemmeside.. Personligt er jeg bedre til at give feedback, frem for at modtage.. men jeg har efterhånden lært at man har nemmere ved at se nyanceret på tingene, hvis også er klar over hvad andre synes om det man går og laver. Dette betyder at jeg vil sætte meget pris på al den feedback som i er villige til at bidrage med.. om det måtte være om sidens layout, design, funktionalitet eller hvad i mener kunne laves anderledes.. Jeg har en stor interesse for handel og økonomi mm. dette kan derfor også ses på valget af hjemmeside.. Jeg er godt klar over at der er en del af den slags sider som jeg er ved at lave, rundt om på nettet. Men da denne hjemmeside beskæftiger sig med noget som jeg har stor interesse i, så tror jeg der er plads til endnu en side, da jeg mener jeg kan bidrage med noget nyt og bedre i forhold til de eksisterende sider. På forhånd tak.. |
Jeg er ked af at sige det, men den hjemmeside ligner simpelthen noget der er løgn.
Der er så mange fejl på den side i marginer og celler der er for korte. Måske er det, fordi jeg bruger firefox, men det gør ikke ødelægge siden alligevel.
Dit logo ligner noget der er lavet i paint.
Alt i alt fremstår siden bare for mig totalt ufærdig og det går bare ikke når det handler om penge. Du fremstår SÅ utroværdig.
Hvad med at betale dig fra det i stedet? Jeg købte en hjemmeside til 2500 og den ser sq pro ud og giver mig et meget bedre ansigt til mine kunder.