Sikke dog en ærgelig retning den her tråd har taget. - Vi er vel voksne mennesker og det her flueknepperi kan da ikke komme nogen til gode. Men hånden på hjertet, helt ærligt. Hvis jeg kunne se et ordenligt marked her på amino hvor man fik tilbud man ikke fandt andre steder og hvis det sammentidig var skruet rigtig smart sammen ville jeg hellere end gerne betale de småpenge et plus medlemsskab koster for at bruge det. Men som det er nu ser jeg ikke nogen fordel i at skulle betale for det, tror tværtimod at os casual brugere bare ville finde et andet sted at få gode tilbud.
Hilsen Lasse |
Martin Thorborg:Hej Michael
Det her er sakset fra første indlæg i denne debat:
"Og så vil det også have den effekt, at folk der tjener gode penge på at markedsføre sig på Amino, de giver lidt igen til det vi skal drive portalen for."
Hvordan mener du jeg kan skrive det mere tydeligt?De bedste hilsner
Martin
Hej Martin,
Det var overvægten af snak om alle de brugere der skulle beskyttes, som let kunne overskygge den linje som du helt rigtigt skriver til sidst i indlægget. Vi er enige om at du skriver netop den linje, men for mig havde det virket mere troværdigt at der havde været mere fokus på netop det.
Du kan have skrevet som du gjorde af alle mulige grunde, og min kommentar var så bare et input vedr. min opfattelse af, ikke dit indhold, men din disposition, ordvalg, etc. Kort sagt din retorik i første indlæg. Jeg synes fortsat at det er et fint forslag. :-)