Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platugler skal ud af Amino, her er mit forslag

Side 29 ud af 32 (319 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 16:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke dog en ærgelig retning den her tråd har taget. -

Vi er vel voksne mennesker og det her flueknepperi kan da ikke komme nogen til gode.

Men hånden på hjertet, helt ærligt.

Hvis jeg kunne se et ordenligt marked her på amino hvor man fik tilbud man ikke fandt andre steder og hvis det sammentidig var skruet rigtig smart sammen ville jeg hellere end gerne betale de småpenge et plus medlemsskab koster for at bruge det.

Men som det er nu ser jeg ikke nogen fordel i at skulle betale for det, tror tværtimod at os casual brugere bare ville finde et andet sted at få gode tilbud.

Hilsen

Lasse

De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 17:04 | Låst

Martin Thorborg:

Hej Michael

Det her er sakset fra første indlæg i denne debat:

"Og så vil det også have den effekt, at folk der tjener gode penge på at markedsføre sig på Amino, de giver lidt igen til det vi skal drive portalen for."

Hvordan mener du jeg kan skrive det mere tydeligt?

De bedste hilsner

Martin

Hej Martin,

Det var overvægten af snak om alle de brugere der skulle beskyttes, som let kunne overskygge den linje som du helt rigtigt skriver til sidst i indlægget. Vi er enige om at du skriver netop den linje, men for mig havde det virket mere troværdigt at der havde været mere fokus på netop det.

Du kan have skrevet som du gjorde af alle mulige grunde, og min kommentar var så bare et input vedr. min opfattelse af, ikke dit indhold, men din disposition, ordvalg, etc. Kort sagt din retorik i første indlæg. Jeg synes fortsat at det er et fint forslag. :-)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Ryslinge
Tilmeldt 6. Jul 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:07 | Låst

Sikke da en lang tråd! Den orker jeg ikke læse, vil blot give mit besyv med i forhold til det forslag, trådstarter stiller. Du har min stemme!

MVH
Katrine

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:11 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

MichaelValentin:

Hej Martin,

Det var overvægten af snak om alle de brugere der skulle beskyttes, som let kunne overskygge den linje som du helt rigtigt skriver til sidst i indlægget. Vi er enige om at du skriver netop den linje, men for mig havde det virket mere troværdigt at der havde været mere fokus på netop det.

Du kan have skrevet som du gjorde af alle mulige grunde, og min kommentar var så bare et input vedr. min opfattelse af, ikke dit indhold, men din disposition, ordvalg, etc. Kort sagt din retorik i første indlæg. Jeg synes fortsat at det er et fint forslag. :-)

Det beviser hvor svært det skrevne ord kan være...

Jeg var slet ikke i tvivl om det økonomiske aspekt i MT´s indlæg - og jeg har endda kun læst den én gang.

Jeg synes i øvrigt denne tråd er gået helt over gevind ud over alle proportioner.

Det er minimalt hvor meget den pågældende tråd bliver brugt, så jeg synes de dommedagsprofetier flere lægger for dagen er fuldstændig ude af proportioner.

Jeg har indtryk af, at dette "indgreb" skal dæmme op for decideret "privatsalg" af diverse mærkevarer, hvilket jeg kun kan bifalde, så der ikke "går QXL/DBA" i den og hilser derfor det nævnte tiltag mere end velkommen.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:13 | Låst

Nåe godt ord igen !

Du skrev:

Fashion-Seller:
Det tager så 2 minutter at oprette 2 profiler...

Jeg skrev:

Fashion-Seller:
Der er nogle der kender teknikken - nedenstående lyder ikke godt - men passer

Hvis du tolker det således, at jeg dermed mener, at du skulle være en platugle så er det jo din fortolkning men det var nu ikke det jeg tænkte på - mere det at hvis nu at nogen kunne finde på at gøre det - og det mener jer ikke ville være pænt gjort - og det er nok noget af det der bla. menes med begrebet platugler ikke ?

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:24 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Mikael christiansen:

Nuværende løsning er bedste for begge partner vi er i ikke dba.dk man kan ikke få solgt sine produkter små ting, ved tråde få du ikke de muligheder når du ligger en mobil telefon mv. for du kan ikke søge på produkter pris se mange på engang 

Hvordan kan du sige, at løsningen er den bedste for alle? Hvad bygger du det på? Din egen holdning eller erfaringer fra andre sites med lignende problemstillinger?

Alt jeg har skrevet i denne tråd, og alle de problemstillinger, som jeg har forelagt, de bygger på erfaringer fra et andet forum, som indførte samme løsning for at løse lignende problemer!
Løste det problemerne?
Både JA og NEJ. Antallet af tråde og illegale varer blev mindre, men man flyttede bare hele problemet over i Private Beskeder og mails sendt til brugerne. Og alt dette har bare medført, at mange idag ik gider benytte det forum, da det går under navnet "spam forum" i mange seriøse kredse...

Så er mit spørgsmål, om Amino vil risikere det samme, eller om man vil prøve at løse problemerne på en måde, og prøve at skaffe nye +medlemmer på en anden måde. For at blande disse to sammen, er nok ik det smarteste, hvis du spørger mig.
Og som tidligere skrevet, så kunne man lavet et årligt gebyr på f.eks 25 kr eller 50 kr for ikke medlemmer, hvis de ville sælge på siden. Beløbet er så lille, at mange ikke ville tænke over det i forhold til chancerne for at sælge deres varer...

Nu vil jeg lige blive færdigt med noget andet, og så får Martin en PB med forslag til, hvordan Amino kan få flere +medlemmer, samt et link til det forum, så han med egne øjne kan se risikoen... Så er det op til ham og Aminos ejere at beslutte, hvordan man takler det hele bedst muligt Smile

Tror heller det med plus medlemmer løser hele problemet med det er den simpleste løsning lige nu og den der koster mindste beløb korrekt flyttest en lille del over i PM , men alt ikke kan laves på en dag 

1000 kr plus medlem skab koster er så lille i forvejen og et lille beløb som 25 får ikke brugt med problemet på samme måde og der så mange fordel ved plus medlem skab og desuden vis kun ønsker det kort kan man købe 3 måneder .

Korrekt så bliver det nok ikke enkel vare der sælges til en værdi af 50 kr og registered flere ting koster lidt ekstra så derved kommer der øget omkostninger at skulle det hele køre rundt ellers skal det være automastisk men så kommer snyd nogle opretter flere kontoer og vi kommer ikke hele problemet til livs , jeg ser denne løsning som den bedste løsning da der også vil være over PM ved 25 kr eller 50 kr når folk vil snyde gør de det og det kan man ikke undgås  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:31 | Låst

MichaelValentin:

Mikael christiansen:

Har vidste været op at vende et par gange og hvad jeg forstår er cpr valid ikke billige og hvad så med der bor i Tyskland , Tyrkiet eller andre steder i verden der er profiler fra alle verdens lande her på portalen

lad os nu se hvad den billigste løsning giver og måske er der noget helt nyt og bedre på vej, for dem der vil sælge små vare her på amino.dk måske laves et dba.dk hvor kan søge på pris mv.

At lave det særskilt er klart den billigste løsning og koster i det vilde antal timer at styre som vis morratter skal hold styr på hvem er snyd den løsning gør jo det bliver overskueligt.

Tvivler dog ikke det skulle være på deres liste , derved kan vi alle holde mere fokus i tråden på vores iværksættere ideer og vi kan hjælpe hinanden frem ad og du kan lettere sælge din vare der da det er mere overskueligt og langt mere målrettet vis laver det fuldt ud særskilt 

Regner med de vælger den billigste LØSNING som er den meste enkel at styre, kan være jeg tager fejl , det er en svær løsning , men det tror jeg ikke  , i sær set hvad cpr valid vil dig give dig ekstra set i forhold antal kr og da det ikke alle der har et cpr nummer da nogle kommer fra USA mv.

Hej Mikael,

Man kunne under alle omstændigheder godt lave en valideringsløsning som var mere sikker end "blot" en indbetaling med kreditkort, og som kostede mindre end 1000,- pr. år. Dermed ikke sagt at jeg ikke synes at det er fair nok at kræve betaling for den service Amino er; specielt ikke når folk tjener penge på det. Det synes jeg også jeg gjorde rimelig klart i mit tidligere indlæg.

Jeg ved ikke om en seperat markedsplads vil være godt.. For mig handler Amino primært om vidensdeling og netværk, men hvis en markedsplads kan leve uden at tage resurser fra (eller måske ligefrem biddrage til) den øvrige debat og aktivitet herinde ville det være cool med mig.

Du har helt sikkert ret i at de vælger den billige og nemme løsning nu, og fred være med det. Jeg er glad for at de tager sager om fusk alvorligt, og foretager initiativer imod det. Det eneste jeg anfægter er retorikken; for mig ville det have virket mere troværdigt hvis man havde fokuseret på at det var rimeligt at folk der sælger betaler (og at det så i øvrigt måske kunne holde nogle fuskere fra fadet).

God dag! :-)

jeg håber snart de får i gang med det plus kun kan oprette har været andre løsninger korrekt men når man vil snyde skal de nok finde et smuthul , lad os se hvordan det virker og så vi kan holde fokus på vores iværksætter forretning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:35 | Låst

Martin Thorborg:

Du har fået en PB med links + beskrivelser + forslag til at skaffe flere plusser ;D

Jeg er sikker på, at du nemt kan se fidusen i især forslaget!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:41 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Martin

Jeg kan godt se din ide, men syntes det er ærgerligt at det skal gå ud over ærlige nyopstartet freelancere som mig. :(

Mvh. Jack.

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:01 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin,

Synes egenlig din ide er OK.

En alternativ måde er at lade købere og sælgere bedømme hinanden efter hver handel. Det er brugt mange andre steder og det giver en god indikation af hvem man kan stole på.

Side 29 ud af 32 (319 indlæg)