Nu har jeg ikke læst hele tråden men jeg mener også helt klart, vil man sælge noget eller btde så må man være plus. Intet godt er gratis i dag og det skal det heller ikke være.
Så jeg syntes man skal ved oprettelse af plus medlem, CPR godkendes og som der bliver sagt så har Amino jo kundens kort data. Der kan svindles med kort, men det er der også en løsning på ;-)
CPR godkendelse har vidst et fee på 5-10 kr - siger min hukommelse mig.. Men måske skal man kunne tilkøbe CPR validering, en gang i fremtiden? Mere sikkerhed for brugerne, flere penge til Amino :-)
Blot en idé :)
Det koster under 3 øre om dagen
Det kunne da være en fed plusfordel, at man blev CPR valideret.
Samtidig kunne der være en funktion der gjorde, at hvis man sætter noget til salg, så accepterer man at Amino må udlevere personoplysninger til købere, hvis de føler sig snydt.
Jeg tror dog at der vil forsvinde en del "liv" med forslaget - de som ikke vil blive + .
Samtidig bidrager de vel samtidig til debatten - udover med tilbud, som måske så også forsvinder.
Men hvis du mener de fleste alligevel ser "tilbud som støj" - ja så er det da bare at køre på.
Hvis folk kun er på Amino for at sælge deres varer, så kan de lige så godt holde sig væk. Det kan jeg ikke se gavner nogen i synlig grad. Og nej, jeg tror ikke vi får færre brugere. Lige nu slår vi dagsrekorder på stribe og det er dejligt at så mange kan få hjælp her!