Jeg er med i en forening som gerne vil have noget alcohold til en fest.
vi har overvejet fadøl men de er meget dyre.
her ud over har vi overvejet om det ville være muligt at impotere nogen "billige" slots øl fra tyskland og så betale noget importmoms eller linene af dem ?
Hvis du importerer øl skal du også betale punktafgifter og moms oven i igen. Så det kan slet ikke svare sig.
Køb du noget fadøl - folk er efterhånden klar over det ikke er gratis, når man er til et arrangement. Og hvis I nu oven i købet er en forening, vil folk vel også gerne støtte Jer?!
Og så sælger du da også noget kvalitet i stedet for den skod-øl du nævner, som jeg i øvrigt er målløs over kan sælge så meget. Og endnu mere forundret over, at nogle kan finde på at tilbyde det til gæster.
Hvis budgettet er vigtigere end kvaliteten, så smutte da i netto fakta eller lidl og hent et par kasser Dansk Pilsner. Det er ihvertfald et billigt alternativ!
Vi har fået nogen gode tilbud på fadøl fra tuborg / Carlsberg med tilbage levering osv. så bliver nok også det vi ville bare undersøge alle muligheder før vi låste os fast på noget jeg takker mange gange for de hurtige svar.