Hej Martin, Tak for dit hurtige svar. Jeg forstår godt at du er ærgerlig over dette - men Martin op på hesten igen - vi deltager alle i en livslang læring og bliver nok aldrig færdige, men troværdigheden skal vi værne om og det har du så gjort ved at udmelde det du har udmeldt - men læren må være at vi skal undersøge data og baggrund for den slags historier før vi fyre dem af i det offentlige rum. Synes det er lidt kedeligt at se indlæg her i tråden hvor nogen ekstrapolerer på historien! Ps! Martin hvad mener du nu om dette forslag: -at alle de anonyme indlæg i tråden her slettes Formål: - at man ikke uden at skulle stå til regnskab for det kan komme med tvivlsomme udsagn om sagen og manden
mvh
john sommer |
john sommer:Ps! Det må så også snart være på tide at få gjort op med muligheden for at have anonyme profiler!
Så lad Martin Thorborg cementere det ÈN GANG FOR ALLE!
Jeg er så træt af dit evindelige pis og hetz mod folk der er anonyme, så jeg IKKE vil betale når abonnementet skal forlænges. Jeg gider ikke se på din heksejagt på andre mennesker.
Så Martin Thorborg: Kan vi få stoppet denne hetz fra John Sommers side eller skal vi bare findes os i hans hetz?