Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thorborgs "ven"?

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Tak for dit hurtige svar.  

Jeg forstår godt at du er ærgerlig over dette - men Martin op på hesten igen - vi deltager alle i en livslang læring og bliver nok aldrig færdige, men troværdigheden skal vi værne om og det har du så gjort ved at udmelde det du har udmeldt - men læren må være at vi skal undersøge data og baggrund for den slags historier før vi fyre dem af i det offentlige rum.

Synes det er lidt kedeligt at se indlæg her i tråden hvor nogen ekstrapolerer på historien!

Ps! Martin hvad mener du nu om dette forslag:

-at alle de anonyme indlæg i tråden her slettes  

Formål:

- at man ikke uden at skulle stå til regnskab for det kan komme med tvivlsomme udsagn om sagen og manden 

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:56 | Låst

john sommer:
Ps! Det må så også snart være på tide at få gjort op med muligheden for at have anonyme profiler!

Så lad Martin Thorborg cementere det ÈN GANG FOR ALLE!

Jeg er så træt af dit evindelige pis og hetz mod folk der er anonyme, så jeg IKKE vil betale når abonnementet skal forlænges. Jeg gider ikke se på din heksejagt på andre mennesker.

Så Martin Thorborg: Kan vi få stoppet denne hetz fra John Sommers side eller skal vi bare findes os i hans hetz?

Køb ren argan olie her

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 15:05 | Låst

Entrepreneur - Jan:

john sommer:
Ps! Det må så også snart være på tide at få gjort op med muligheden for at have anonyme profiler!

Så lad Martin Thorborg cementere det ÈN GANG FOR ALLE!

Jeg er så træt af dit evindelige pis og hetz mod folk der er anonyme, så jeg IKKE vil betale når abonnementet skal forlænges. Jeg gider ikke se på din heksejagt på andre mennesker.

Så Martin Thorborg: Kan vi få stoppet denne hetz fra John Sommers side eller skal vi bare findes os i hans hetz?

Rolig nu, Entrepreneur - Jan.

Jeg foreslår at I opretter en ny tråd og debattere om anonyme profiler der, og husk at holde en god tone, ellers er der nogen der får pauser.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:12 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rune Gjersvik:
Jeg foreslår at I opretter en ny tråd og debattere om anonyme profiler der, og husk at holde en god tone, ellers er der nogen der får pauser.

Snak til John Sommer om det, jeg har ingen interesse i at diskuttere med ham.

Jeg vil gerne have en helt klar udmelding fra Martin Thorborg. Budskabet er ganske enkelt, enten er det ok og så klapper John Sommer i, eller også er det ikke ok. Valget er Aminos - om pengene fortsat skal gå ind på kontoen fra mig.

Bemærk at hans kommentarer konstant kommer frem i debatter og dermed afspores de helt.

Du giver bare alle de pauser du vil, det betyder ikke noget for mig. Men jeg er seriøst træt af hans belæren om hvad folk skal have i deres prodiler eller ikke skal have.

Rune Gjersvik:
Rolig nu, Entrepreneur - Jan.

Jeg er helt rolig.

Køb ren argan olie her

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:17 | Låst

john sommer:

Ps! Martin hvad mener du nu om dette forslag:

-at alle de anonyme indlæg i tråden her slettes  

Så længe de ikke overtræder reglerne her på Amino så skal de ikke slettes.

Debatten om anonyme profiler HAR været til diskussion og der har Martin sagt at de ikke gør nogen skade. Der er mange der bruger dem især hvis de har spørgsmål som de ikke vil have koblet på sig selv - det ser jeg som fornuftigt.

Der kan være ting som man ikke vil have koblet til sig selv uden at det behøver være ulovligt/umoralsk/osv.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:17 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Der er ikke noget klart svar, da alt er et spørgsmål om tone, omstændigheder m.m.
Men jeg skal prøve.
Hvis man opretter en anonym profil, fordi man ikke vil have at ens kunder, medarbejdere etc. kan følge med i ens gøren og laden, så er der mere end ok med mig.
Hvis man bruger en anonym profil til at svine andre folk til, genere andre mennesker eller andet negativt, så er det ikke ok.

Og Jan, du fik svaret uanset om du truer med at melde dig ud eller ej, den slags lader mig 100% kold!

De bedste hilsner

Martin

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 15:28 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin,

Tak for hurtigt svar !

Martin Thorborg:
Hvis man opretter en anonym profil, fordi man ikke vil have at ens kunder, medarbejdere etc. kan følge med i ens gøren og laden, så er der mere end ok med mig.

Ja - havde nok ikke troet at det kunne skabe behovet for anonymitet !

- men der er jo også en hel del herinde af slagsen så.......Hmmmmmmmmmmm!

mvh

john sommer 

mvh john sommer

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:31 | Låst

john sommer:

Hej Martin,

Tak for hurtigt svar !

Martin Thorborg:

Ja - havde nok ikke troet at det kunne skabe behovet for anonymitet !

- men der er jo også en hel del herinde af slagsen så.......Hmmmmmmmmmmm!

mvh

john sommer 

Så hvis du havde en medarbejder du ville fyre, så ville du på Amino debattere hvordan det bedst gøres, vel vidende at alt kunne Googles til evig tid???

Tjaaa, sådan er vi så forskellige.

De bedste hilsner

Martin

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 15:34 | Låst

Martin Thorborg:
Så hvis du havde en medarbejder du ville fyre, så ville du på Amino debattere hvordan det bedst gøres, vel vidende at alt kunne Googles til evig tid???

Tjaaa, sådan er vi så forskellige.

Genialt svaret!

Og lad os så få tråden back on track! 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 15:39 | Låst

Hej Martin,

Den salgs ville jeg aldrig behandle i et åbent forum.

mvh 

john s.

mvh john sommer

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)