Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thorborgs "ven"?

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også respekt for ham om han er 20 eller 24 eller 55 betyder nu mindre og det er det jeg kan forstå "rygterne" går på ...

Lad os alle glæde os over en der har nået toppen i livet ....

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:21 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

parterapeuten:

hej

hmm lyver manden om noget eller?jeg forstå det ikke helt???

flot at han viser sig frem og formå at komme frem, om nogle ting er småt opdigtede det er vel irrelevant... det er ikke vores sag af bordet...???

Jeg kan ikke se hvorfor det er irrelevant at han opdigter ting (hvis han gør det).

Han har trods alt været medlem på Amino siden 2008 og har hjulpet Amino på Iværk09.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:25 | Låst

Dinesen:
for det er vist lang tid siden du sidst har været der ;)

Se det har du så ret i Smile

Men da vi var der, så var vi der også Cool

Konrad & Nasa var "vores" hehe på godt og ondt med tøser, flasker og øretæver Smile

Jeg er helt med på at det er fedt at prøve ting af, det er det der kan være glædeligt at huske tilbage på når man engang skal gøre status over de ting man har nået. Og de sjove tider er oftest dem der hænger ved mange gange dem der driver værket.

Klø på og håb på at tiderne skifter, så der kommer mange arrangementer... Og skal have dig i tankerne hvis jeg skal have et frisør arrangement, så er I nok til at tale med...

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 13:31 | Låst

hej

Det er flot hvis det er rigtig ?

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 13:44 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Nu er hr. Dinesen jo langt fra den første herinde på Amino der smører ekstra godt på egen indtjening og omdømme, så jeg kan ikke rigtig forstå mistænkeliggørelsen. Der er da flere af de selvbestaltede eksperter herinde som bestemt profilerer sig højere herinde, end hvordan den virkelige verden ser ud uden for Amino og hvordan deres regnskaber ser ud.

Holder Dinesens historie 100% så er det da bare helt vildt, er der smurt lidt ekstra på så kan det stadig være fantastisk godt gået.

/Arco

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 13:48 | Låst

Hej Martin mf,

Det undre mig at netop du kan falde i den grøft - at offentliggøre historien og efterfølgende må tage den ned igen - da du ikke har kunnet få svar på dine spørgsmål der skulle be/afkrafte historien!

Citat:

Martin Thorborg:
Jeg kan sige så meget, at jeg ingen anelse har om hvad der er sandt og falsk hvad ham angår.

Nu har vi så denne mistænkeliggørelse af manden - som det fremgår af tråden - tilmed folk der deltager anonymt så de rigtigt kan give den gas uden at skulle stå til regnskab for deres udtalelser!

Dårlig stil!

Men det er jo vigtigt at kende sine forretningspartnere så man ikke kommer i klemme med økonomi på grund af brodne kar.

Iværksætterhistorien - den var jo god og det er godt gået af en på 13 år! - noget man kunne lære af måske?

Så den var nok vær at få omtalt i Amino - ja - tænk engang 13 år - Men hvis du Martin ikke havde sendt historien var det jo ikke endt med en mistænkeliggørelse af den.

Det kunne jo stille spørgsmålstegn ved rigtigheden af de efterfølgende historier!

Det kan vi alle lære af – undersøge rigtigheden af budskabet forud for at offentliggøre det!!

Mvh

Ps! Det må så også snart være på tide at få gjort op med muligheden for at have anonyme profiler!

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 14:31 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@John

Prøv at lytte til Martin's video. Casper har embedded den på side 1.
Her vil du kunne få svar på din undren.

Med venlig hilsen
Bastian

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:39 | Låst

Hej Bastian,

Det gjorde jeg før jeg skrev !

Bastian:
Prøv at lytte til Martin's video.

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:39 | Låst

john sommer:
Det undre mig at netop du kan falde i den grøft - at offentliggøre historien og efterfølgende må tage den ned igen - da du ikke har kunnet få svar på dine spørgsmål der skulle be/afkrafte historien!

Det jeg kunne finde hoved og hale på var opdigtet og resten kunne/ville Mads ikke dokumentere.
Jeg er ked af hele denne sag, da jeg syntes det er synd for Mads og jeg er flov over at være blevet taget ved næsen.

De bedste hilsner

Martin

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:43 | Låst

Jeg husker tydeligt den podcast. Jeg husker det lød ret fascinerende, men at det faldt til jorden dagen efter hvor Martin fjernede den fordi at flere havde fundet ud af meget af det ikke var sandt/modificeret sandhed.

Dog skal vi jo også huske på at alle kan begå fejl og Dinesen blev formentlig klogere af den oplevelse for 1 år siden.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)