Hej Aminoer, Jeg står, og skal til at have et website op og køre, men jeg har overhovedet ingen erfaringer med programmering. Nu må I ikke begynde at grine, men den eneste "erfaring" jeg har med opsætning af websites, er ved at bruge iWeb. :) Derfor vil jeg høre, om der findes andre programmer eller online tools/websites, som virker på samme måde som iWeb, nemlig ved at bruge masser af templates og forudprogramemrede elementer. Det jeg især søger, men som jeg ikke har haft held med at finde endnu, er en måde at lave en såkaldt "markedsplads" på, hvor brugerne kan oprette profiler og handle med hinanden. Jeg er efterhånden kommet til den konklusion, at det sikkert er for kompleks til at proppe ned i en template, men jeg vil alligevel give det et sidste forsøg og høre om nogen af jer, har hørt om site eller program, som kan klare opgaven. |
Tvivler på du finder et program ligesom iWeb du kan bruge til at sætte en markedsplads op. Men der findes masser marekds/auktions-site script du kan installere på en server ret nemt og tilrette uden den store viden.
Men ja, det bliver svært at få det lige præcis som du vil have det uden nogen from for teknisk hjælp.