Men det funker paa samme maade maa man gaa ud fra... I drupal har du saa en sideliggende fil med den danske tekst som den saa skifter imellem naar man trykker paa knappen?
Men det funker paa samme maade maa man gaa ud fra... I drupal har du saa en sideliggende fil med den danske tekst som den saa skifter imellem naar man trykker paa knappen?
Ja præcis. Man opretter en side, og kan efterfølgende vælge at oprette en udgave i et andet sprog. Den nye udgave er fra start blot en kopi, hvor man kan vælge hvilke dele af indholdet der skal ændres. Billederne er jo oftest de samme f.eks. men i nogle tilfælde kan det være de også skal være anderledes i det nye sprog.
Det er vist noget med nogle .PO og .MO filer - prøv at Google det i sammenhæng med ordet Wordpress.
Vær dog obs på at dit tema ikke nødvendigvis understøtter disse language filer - jeg har i hvert fald været nødt til at pille direkte i koden på et par af mine WP temaer.
Fed side! Jeg elsker den er simpel for det handler jo om billederne, ikke alt det andet!
Det kunne være sjovt hvis man kunne trykke på billederne og få dem i større udgave alene, så de ikke konkurrere med hinanden. (Noget alla samme funktion som bergh.dk, som forresten er min absolut ynglings fotograf portfolio!)
Hej dtlv Tak for svaet. Den kommer ikke til at isolere billederne ud fra hinanden. Det bliver en slags flow uden afbrydelse. Jeg er nemlig rigtig træt at den isolering som næsten altid er der. Og når det så er sagt... Så laver bergh mogle spændende ting men jeg var næsten ved at smide computeren på gulvet fordi hans side var så iriterende :D