Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny fotografhjemmeside søger kærlig og konstruktiv kritik.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Møller:
Mht kontaktsiden saa har du helt ret..det irriterer mig og har prOvet flere forskeliige kontaktformularer! :( .. Men godt du paapeger det 

Det er vel blot et spørgsmål om en ændring i CSS'en for at få dem til at stå rigtigt.

Om wordpress har et language plugin, skal jeg ikke gøre mig klog på. Jeg arbejder kun med Drupal.

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 21:57

Men det funker paa samme maade maa man gaa ud fra... I drupal har du saa en sideliggende fil med den danske tekst som den saa skifter imellem naar man trykker paa knappen?

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 21:59

Hey Troels.. saa slet ik du skrev.. 

Mhh nej det har jeg ikke.. det maa jeg lige kigge paa. 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 22:03

Dennis Møller:
Men det funker paa samme maade maa man gaa ud fra... I drupal har du saa en sideliggende fil med den danske tekst som den saa skifter imellem naar man trykker paa knappen?

Ja præcis. Man opretter en side, og kan efterfølgende vælge at oprette en udgave i et andet sprog. Den nye udgave er fra start blot en kopi, hvor man kan vælge hvilke dele af indholdet der skal ændres. Billederne er jo oftest de samme f.eks. men i nogle tilfælde kan det være de også skal være anderledes i det nye sprog.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 22:05

Hej Dennis.

Det er vist noget med nogle .PO og .MO filer - prøv at Google det i sammenhæng med ordet Wordpress.

Vær dog obs på at dit tema ikke nødvendigvis understøtter disse language filer - jeg har i hvert fald været nødt til at pille direkte i koden på et par af mine WP temaer.

Mvh Troels.

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 22:09

Jamen jamen.. det er skrevet paa to do listen.. :)

Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:45

Fed side! Jeg elsker den er simpel for det handler jo om billederne, ikke alt det andet! 

Det kunne være sjovt hvis man kunne trykke på billederne og få dem i større udgave alene, så de ikke konkurrere med hinanden. (Noget alla samme funktion som bergh.dk, som forresten er min absolut ynglings fotograf portfolio!)

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 15:25
Hej dtlv
Tak for svaet.
Den kommer ikke til at isolere billederne ud fra hinanden. Det bliver en slags flow uden afbrydelse. Jeg er nemlig rigtig træt at den isolering som næsten altid er der. Og når det så er sagt... Så laver bergh mogle spændende ting men jeg var næsten ved at smide computeren på gulvet fordi hans side var så iriterende :D
Side 3 ud af 3 (28 indlæg)