Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget er en facebook side vær?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Hvis man gerne vil opkøbe en facebook side, som skal bruges til affiliate marketing. Hvor meget er være like/synes godt om så vær?

Hilsen Alexander Larsen 

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 00:40

Hej Alexander

Nu håber jeg at jeg svarer på dit spørgsmål..

Jeg har en facebook gruppe med 2500 medlemmer og jeg har overhovedet ikke betalt for antal klik eller visninger.

Jeg fandt ud af, at fordi jeg var aktiv med gruppen, så kom min gruppe automatisk frem i højre side som "sponsoreret gruppe" - helt uden at jeg selv har bedt om det.

Så du kan helt sikkert starte din egen gruppe, være aktiv, invitere medlemmer til gruppen og så se, om det ikke også sker for dig med sponsoreringen fra Facebook :-)

Det kommer an på, hvor hurtigt du vil have nye medlemmer..

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 10:17

De fleste grupper på Facebook med mange tilmeldte (10k+) er folk som bare har kunne lide gruppens navn, og ikke bruger mere tid på den. Det er meget forskelligt i forhold til hvilken målgruppe medlemmerne er i. En gruppe på 200 likes kan sagtens være mere værd end en gruppe på 20.000 likes. 

Jeg vil ikke anbefale dig at gå ud og købe en gruppe - start med at lave din egen og få lidt erfaring med den slags. Så kan du altid købe en gruppe, når du endelig har fået lidt erfaring med det. 

 iPhone 6

Fra Tønder
Tilmeldt 20. Jun 11
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 10:36

Hej Alexander.

Jeg ville ikke begynde at opkøbe færdige grupper, da du måske ikke rammer den målgruppe du gerne vil.

Start din egengruppe, reklamer for den og få folk der interesse sig for den til at like den, Så rammer du den gruppe du  vil ramme.

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 23:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan få en af mig.

Så kan du erfare at det ikke virker, hvis ikke folk har trykket "synes godt om", med en accept og åben mental indstilling om at de links der kommer flyvende er guf og i den grad er noget der skal klikkes på hver gang.

Hvor mange fans vil du have?
-så finder jeg en til dig.

Hvis du fortæller hvilke affiliateemner du vil piske ud, kan det være jeg kan finde noget af relevans på hylderne over de +150 facebooksider jeg har.

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 23:29

Hej,

Lad være med at købe den slags... Facebook lukker denne slags grupper/fansider lige så hurtigt, som de finder dem.

Mvh
Robin 

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 23:35

Robin Roy Hansen:

Hej,

Lad være med at købe den slags... Facebook lukker denne slags grupper/fansider lige så hurtigt, som de finder dem.

Mvh
Robin 

Det passer ikke. Men det er stadig ikke nogen god måde at tjene penge på. Jeg har selv været der, og efter min FB bruger blev slettet, er jeg stoppet. Lad hellere vær! :)

Men alligevel, ta' imod Bigums tilbud. Når du får det gratis, har du jo ikke noget at miste, og så kan du selv se det nok ikke virker så godt. (:

Hvis det er for at lave "affilaite-statusser" så link videoer fra Go-viral. Ikke affilaitelinks. Vidoer giver bedre. :)

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 23:51

Prøv at giv mig et link til en af jeres sider, der lever af at spamme affiliate-links ud til brugerne, så skal jeg gerne bevise for dig, hvor hurtigt den kan blive lukket :-)

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 14:06

FB lukkede min bruger ned. De lukkede ikke mine sider ned - de findes endnu. De bliver stadig spammet ofte med affiliatelinks, men de findes endnu.

Hvis du ligefrem anmelder siden tvivler jeg ikke på at den bliver lukket, men det er der jo ikke mange der gør. :)

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 14:14

Tak for alle de gode svar :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)