Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliates side - sine egne produkter

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har købt 3 sider, som førhen er blevet brugt som affiliates til andre hjemmesider.

Jeg vil nu smide min egne produkter ind, og banner reklamer til min egen virksomhed. Søgeoptimerer siderne og derved håbe på at få salg igennem på den måde.

Men er det en god ide? Gør i andre det?

Men så er det jo lige pludselig ikke affiliates. altså jeg behøver jo ikke lave det igennem google? Jeg kan jo bare smække banner op som linker og produkter, som linker. Right?

VH

Richard

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:07

*gråd*

Slet ingen der synes det en god ide? 

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:19

Hvis du kan øge dit salg og indtjening er det en god ide.

Richard:
Men så er det jo lige pludselig ikke affiliates. altså jeg behøver jo ikke lave det igennem google? Jeg kan jo bare smække banner op som linker og produkter, som linker. Right?

Det forstår jeg ikke helt

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:37

Casper Schneidereit:

Det plejer man vel med en "affiliate"?

Jeg kører det jo ikke igennem google - det ikke en affiliate aftale jeg laver.

Jeg sætter selv mine produkter på siden - og den vil linke til min side.

Jeg smider banner reklamer op og blogger lidt - en god idé eller for meget tid for ingenting?

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 12:40

Richard:

Casper Schneidereit:

Det plejer man vel med en "affiliate"?

Jeg kører det jo ikke igennem google - det ikke en affiliate aftale jeg laver.

Jeg sætter selv mine produkter på siden - og den vil linke til min side.

Jeg smider banner reklamer op og blogger lidt - en god idé eller for meget tid for ingenting?

Det er da klart en fordel hvis du kan sælge dine egne produkter i stedet for andres, og tjene penge den vej igennem. Hvis du sælger for 10.000 kroner gennem dine affiliate links nu, og tjener 10% i provision, så tjener du 1000 kroner.. Hvis du kan sælge for 10.000 af dine EGNE produkter, så må det da klart være at foretrække, da bundlinjen vel ikke kun siger 1000 kroner i overskud så.

Tallene er selvfølgelig fiktive, og  skal ses som et eksempel.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:55

Morten Madsen:
Det er da klart en fordel hvis du kan sælge dine egne produkter i stedet for andres, og tjene penge den vej igennem. Hvis du sælger for 10.000 kroner gennem dine affiliate links nu, og tjener 10% i provision, så tjener du 1000 kroner.. Hvis du kan sælge for 10.000 af dine EGNE produkter, så må det da klart være at foretrække, da bundlinjen vel ikke kun siger 1000 kroner i overskud så.

Det vil jo så bare være at skulle udbetale pengene til mig selv??

Derfor ser jeg det ikke som nogen fordel at lave det som affiliate.

Men måske jeg bare ikke er nok inde i det.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:35

Du opstiller følgende problemstilling: Jeg har købt 3 affiliate sider, skal jeg 

a ) Forsætte med affiliate for de tilknyttede webshops

b ) Bruge siderne til at sælge mine egne vare

Jeg kan ikke svare mere konkret, end jeg gør.

Det er dumt at reklamere for sig selv, igennem et affiliate netværk, da du skal betale netværket provision for din egne salg.

Vi har ingen forudsætninger for at svare på om det er en god ide eller ej. Hvordan skulle vi kunne det :-)? 

Generelt hvis du har sælger produkter der passer til siderne, så benyt dog siderne til at skabe mere salg, i stedet for at sende det videre til andre.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:51

Hmm.. Ved godt jeg måske udtrykker mig forkert.

Jeg er nybegynder - :)

Siderne henvender sig til præcis samme produkter som jeg sælger og derfor vil jeg bare slette de ting der ligger, men ligge egne produkter ind, samt bannerreklamer til mig selv.

OG derfor ikke køre det som en affiliate side, men nærmere bare reklameside - samt blogs.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:11

Det synes jeg da lyder som en god ide :-)!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)